  • 11. Data: 2004-02-07 14:35:47
    Temat: Re: Czy komornik może.....? kilka pytań
    Od: "bd" <b...@o...pl>

    > Ja czegoś nie rozumię...

    najwyrazniej tak. mozna odniesc wrazenie, ze doznales dysonansu poznawczego
    po przeczytaniu tego, co napisalem. :) co innego mowi prawo a co innego Twoje
    przekonania zrodlem, ktorych sa zaslyszane opowiadania, potoczne i obiegowe
    opinie. komornik moze znacznie wiecej niz Ci sie wydaje ale nie zawsze korzysta
    ze wszystkich swoich praw.

    pozdrawiam
    marcin

  • 12. Data: 2004-02-07 15:41:21
    Od: Goomich <g...@u...to.wp.pl>

    "axekb" <NO!SPAM.axekb@hoga.pl> naskrobał/a w

    > współpraca jest różnie interpretowana.
    > odwrócę sytuację:
    > np.
    > - idę do sklepu przez balkon na 10 piętrze

    W tym momencie, pomijając wezwanie policji do włamania, masz jeszcze
    sprawę w prokuraturze (zazwyczaj o oszustwo).

    > chyba tylko w obecności służb do tego uprawnionych.

    Masz tam coś o jakiś służbach?

    > - biorę towar płacę - wyrwie sprzedawcy z ręki pieniądze - niech się
    > tłumaczy,.
    > - mi wyrwie pieniądze nim zapłacę.
    > - mi po "zatrzymaniu obywatelskim" nie ma prawa grzebać po odzieży.

    Myślisz, że komornik będzie szedł za tobą od twojego domu do sklepu?

    Krzysztof "Goomich" Ferenc
    g...@u...to.wp.pl UIN: 6750153
    Kobieta to nie czlowiek, to zebro.

  • 13. Data: 2004-02-07 16:22:41
    Od: "axekb" <NO!SPAM.axekb@hoga.pl>

    > W tym momencie, pomijając wezwanie policji do włamania, masz jeszcze
    > sprawę w prokuraturze (zazwyczaj o oszustwo).

    dlaczego? mam fanaberię raz na x.czasu wyjść po balkonie (sąsiedzi się na to
    zgadzają)

    oszustwo czego?
    - kłapnięcia drzwiami
    - niewpuszczenia
    - kaskader
    - fanaberia
    ?

    > Masz tam coś o jakiś służbach?

    pytanie kto?
    ma prawo zarządać ode mnie dowodu osobistego - policja i straż miejska,
    ma prawo zarrządać książeczki wojskowej - żandarmeria,

    ja o innych jak do tej pory nie wiem.

    > Myślisz, że komornik będzie szedł za tobą od twojego domu do sklepu?

    nie,

    spisze protokół i następnym razem pojawi się razem z np. dzielnicowym

    (a to już jest ten czas na ....)

    pozdrowienia.

  • 14. Data: 2004-02-07 17:13:25
    Od: kam <X#k...@p...onet.pl.#X>

    axekb wrote:
    > ma prawo zarządać ode mnie dowodu osobistego - policja i straż miejska,
    > ma prawo zarrządać książeczki wojskowej - żandarmeria,
    >
    > ja o innych jak do tej pory nie wiem.

    A chciałeś się dowiedzieć?

    KG

  • 15. Data: 2004-02-07 17:48:39
    Od: Goomich <g...@u...to.wp.pl>

    > dlaczego? mam fanaberię raz na x.czasu wyjść po balkonie (sąsiedzi
    > się na to zgadzają)

    Jaaaaasne.

    > oszustwo czego?
    > - kłapnięcia drzwiami
    > - niewpuszczenia
    > - kaskader
    > - fanaberia
    > ?

    Nie potrafisz odróżnić namawiania do niekorzystnego rozporządzenia meniem
    od chcodzenia po balkonach?

    > ma prawo zarządać ode mnie dowodu osobistego

    Zdajesz sobie sprawę, że kilka postów wcześniej było o przesziakniu, a
    nie legitymowaniu?

    > nie,
    >
    > spisze protokół i następnym razem pojawi się razem z np.
    > dzielnicowym
    >
    > (a to już jest ten czas na ....)

    Artykuł 300 kk.

    Krzysztof "Goomich" Ferenc
    g...@u...to.wp.pl UIN: 6750153
    Niech jasna strona Mocy sie od nas odczepi!

  • 16. Data: 2004-02-07 17:55:00
    Od: "axekb" <NO!SPAM.axekb@hoga.pl>

    > A chciałeś się dowiedzieć?

    tak

    najchętniej z nakierowaniem na odpowiednie ustawy i rozporządzenia.

    pozdr.

  • 17. Data: 2004-02-09 17:58:25
    Od: kam <X#k...@p...onet.pl.#X>

    axekb wrote:
    > tak
    > najchętniej z nakierowaniem na odpowiednie ustawy i rozporządzenia.

    prawo do legitymowania przyznane przez ustawę (przede wszystkim w
    zakresie wykonywanych obowiązków) mają m.in. inspekcja handlowa,
    inspekcja pracy, inspekcja celna, SOK, Biuro Ochrony Rządu, Agencja
    Bezpieczeństwa Wewenętrznego, a także co pewnie Cię zdziwi pracownicy
    ochrony, służba porzadkowa imprezy masowej

    a jak odmówisz, to art.65§2 kodeksu wykroczeń

    KG

  • 18. Data: 2004-02-10 10:47:38
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sat, 7 Feb 2004, axekb wrote:
    [...]
    >+ > § 2. Jeżeli w czasie dokonywania czynności egzekucyjnych w mieszkaniu
    >+ > dłużnika komornik zauważy, że dłużnik oddał poszukiwane przedmioty swemu
    >+ > domownikowi lub innej osobie do ukrycia, komornik może przeszukać odzież
    >+ > tej osoby oraz przedmioty, jakie ma ona przy sobie.
    >+
    >+ sam przeszukać - czy w obecności i za pozwoleniem władz do tego
    >+ uprawnionych.

    Przed chwilą się czepiałeś że "nakazać otwarcie" nie daje
    prawa do "otwarcia". A tu chyba wołami napisali "może
    przeszukać" ?

    pozdrowienia, Gotfryd

  • 19. Data: 2004-02-13 20:54:42
    Od: "axekb" <NO!SPAM.axekb@hoga.pl>

    > prawo do legitymowania przyznane przez ustawę (przede wszystkim w
    > zakresie wykonywanych obowiązków) mają m.in. inspekcja handlowa,
    > inspekcja pracy,

    a ja powiem coś takiego:
    " NIE WOLNO PANOM ZAJŻEC DO MOJEJ TORBY PONIEWAŻ PRZEWOŻĘ DOKUMENTY TYCZĄCE
    SIĘ ZABEZPIECZEŃ JEDNOSTKI WOJSKOWEJ TAKIEJ TO A TAKIEJ"

    - do mieszkania - inspekcja pracy

    > inspekcja celna,

    - tak

    > SOK

    - czego ma żądać: "zejścia z torów"

    > Biuro Ochrony Rządu

    - ma uprawnienia przynajmniej jak policja

    > Agencja Bezpieczeństwa Wewenętrznego

    - ma uprawnie nia przynajmniej jak policja

    > a także co pewnie Cię zdziwi pracownicy
    > ochrony, służba porzadkowa imprezy masowej

    to mnie nie dziwi - tylko "oni prawie zawsze nie mają uprawnień:)"

  • 20. Data: 2004-02-14 01:20:55
    Od: kam <X#k...@p...onet.pl.#X>

    axekb wrote:

    > a ja powiem coś takiego:
    > " NIE WOLNO PANOM ZAJŻEC DO MOJEJ TORBY PONIEWAŻ PRZEWOŻĘ DOKUMENTY TYCZĄCE
    > SIĘ ZABEZPIECZEŃ JEDNOSTKI WOJSKOWEJ TAKIEJ TO A TAKIEJ"

    a co to ma wspólnego z legitymowaniem?

    KG