  • 51. Data: 2005-11-05 15:16:33
    Temat: Re: Czy kobiete będącą w ciązy pracodawca może zwolnić [OT]
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Olgierd wrote:
    ???

    > Hehe nawiasem mówiąc - trafiłem w totka ;-))) ten post ma numer 30000 na
    > grupie pl.soc.prawo ;-)
    Słucham ?
    KJ

    --
    Rowery treningowe, siłownie, sprzęt sportowy
    Kontakt JID: k...@j...aster.pl

  • 52. Data: 2005-11-18 21:37:19
    Temat: Re: [OT] Czy kobiete będącą w ciązy pracodawca może zwolnić
    Od: Olgierd <n...@n...spam.no.problem>

    W odpowiedzi na wiadomość z dnia 3 listopad 2005 autorstwa *Johnson*
    wyjaśniam co następuje:

    > Myślę, że nie przekonałeś. Kwestia umowy na rzecz osoby trzeciej nie
    > została uregulowana w kodeksie pracy.

    No i widzisz, przekonałem: SO uznał, że umowa na rzecz osoby trzeciej nie
    ma zastosowania w stosunkach pracy.
    Niestety, pomimo tego wyrok Sądu I instancji został utrzymany - z zupełnie
    innych przyczyn.

    --
    Olgierd
    gsm: +48502DEFUNK ||| JID: o...@j...org ||| gg: 3657597