  • 11. Data: 2003-12-13 08:11:30
    Temat: Re: Czy jest przepis ??
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 12 Dec 2003, Andrzej_K. wrote:
    [...]
    >+ "Wsadź" to wreszcie *pod delimiter*

    ...kiedy go czasem wycinam :)
    [...]
    >+ LOL , do wora :)

    A, thx, nie muszę zmieniać przyzwyczajeń ;)

    pozdrowienia, Gotfryd
    (wybywający z grupy na trochę)

  • 12. Data: 2003-12-13 09:35:06
    Od: "Andrzej_K." <n...@n...spam.pl>

    wiadomości
    ezjan.zabrze.pl

    > ...kiedy go czasem wycinam :)

    Nie rozumiem?. Co wycinasz? Delimiter?

    > [...]
    >
    > A, thx, nie muszę zmieniać przyzwyczajeń ;)

    Ech!, "Do wora" nie znaczy tego co sobie pomyślałeś. :)
    Ty subtelnie powiedziałeś - "do kolekcji", a ja grubiańsko(?)
    "do wora". :)

    > (wybywający z grupy na trochę)

    Wesołych... :)

    --
    Pozdrawiam - Andy_K.
    "...kiedy przyjdą do Ciebie nocą i kolbami w drzwi załomocą."

  • 13. Data: 2003-12-13 14:41:22
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sat, 13 Dec 2003, Andrzej_K. wrote:

    >+ Użytkownik "Gotfryd Smolik news" [...]
    >+ > ...kiedy go czasem wycinam :)
    >+
    >+ Nie rozumiem?. Co wycinasz? Delimiter?

    Tak, nie bić ! :)
    Skoro mam coś pośredniego między sygnaturą a podpisem...
    a czasem zostawiam tylko podpis :) (i wycinam delimiter
    z tego tytułu :))
    [...]
    >+ Ech!, "Do wora" nie znaczy tego co sobie pomyślałeś. :)

    To OK !
    [...]
    >+ > (wybywający z grupy na trochę)
    >+
    >+ Wesołych... :)

    Chciałbyś, może i chciałbym :) Nie mam tak dobrze !

    pozdrowienia, Gotfryd

  • 14. Data: 2003-12-13 15:26:36
    Od: "Andrzej_K." <n...@n...spam.pl>

    wiadomości
    tezjan.zabrze.pl

    > Tak, nie bić ! :)

    "Nadgorliwość gorsza od faszyzmu!" LOL

    > Chciałbyś, może i chciałbym :) Nie mam tak dobrze !

    Tak mi się jakoś skojarzyło ze świętami. :)

    --
    Pozdrawiam - Andy_K.
    "Trudne problemy zostawione same sobie,