  • 1. Data: 2003-12-12 06:06:05
    Temat: Czy jest przepis ??
    Od: "fart" <a...@w...pl>

    Moim zadaniem jest sprawdzić i ewentualnie uzupełnić zawartość apteczki.
    Czy jest gdzieś przepis prawny, co powinna zawierać apteczka przemysłowa w
    zakładzie pracy???

    pozdrawiam
    fart

  • 2. Data: 2003-12-12 06:25:39
    Temat: Re: Czy jest przepis ??
    Od: "Andrzej_K." <n...@n...spam.pl>

    Użytkownik "fart" <a...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Moim zadaniem jest sprawdzić i ewentualnie uzupełnić zawartość apteczki.
    > Czy jest gdzieś przepis prawny, co powinna zawierać apteczka
    > przemysłowa w zakładzie pracy???

    To uściślają przepisy BHP, a nie przepsy prawa.

    --
    Pozdrawiam - Andy_K.
    "Nie istnieje taki problem bez względu na to jak by był skomplikowany, który

  • 3. Data: 2003-12-12 07:12:27
    Od: Paweł<w...@o...pl>

    > To uściślają przepisy BHP, a nie przepsy prawa.

    Znaczy się BHP to nie przepisy prawa ? No pięknie.

    Paweł

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 4. Data: 2003-12-12 07:21:28
    Od: "Andrzej_K." <n...@n...spam.pl>

    Użytkownik "Paweł" <w...@o...pl> napisał w
    wiadomości news:brbpor$5jf$1@flis.man.torun.pl

    > Znaczy się BHP to nie przepisy prawa ? No pięknie.

    Hehe, mógłyś wyjaśnić mi co w tym takiego *pięknego* ? :)

    --
    Pozdrawiam - Andy_K.
    Człowiek postępuje rozsądnie wtedy i tylko wtedy,

  • 5. Data: 2003-12-12 07:43:59
    Od: w...@p...onet.pl

    > Hehe, mógłyś wyjaśnić mi co w tym takiego *pięknego* ? :)

    To, że przepisy BHP bez względu na ich umieszczenie w hierarchii (ustawy,
    rozporządzenia, zarządzenia, wytyczne itp.)są przepisami prawa. Piękne jest to
    że tego nie wiesz.

    Paweł

  • 6. Data: 2003-12-12 09:29:27
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 12 Dec 2003, Andrzej_K. wrote:
    [...]
    >+ To uściślają przepisy BHP, a nie przepsy prawa.

    Obracam to zdanie, obracam - i nie chce mi nic innego wyjść jak
    to, że uważasz iż przepisy BHP to nie prawo.
    A co to takiego, ze spytam: umowa cywilno*prawna* ? ;)
    Znaczy: przestrzegać (BHP) nie trzeba, bo to tylko zbędne
    kilobajty, tak jak nasza dyskusja ? ;)

    pozdrowienia, Gotfryd

  • 7. Data: 2003-12-12 12:04:21
    Od: "Andrzej_K." <n...@n...spam.pl>

    Użytkownik <w...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > To, że przepisy BHP bez względu na ich umieszczenie w hierarchii
    > (ustawy, rozporządzenia, zarządzenia, wytyczne itp.)są przepisami
    > prawa. Piękne jest to że tego nie wiesz.

    Co prawda moje pytanie było przewrotne, ale odpowiedzi
    takie nie są, no cóż... Wspominając o hierachii trącasz
    tę "przewrotność". Miałem na myśli iż w potocznym pojęciu
    *prawo* to Kodeks Karny i Kodes Cywilny. "Jakieś tam"
    przepisy BHP to *tylko przepisy*

    --
    Pozdrawiam - Andy_K.
    Zło to jest właśnie to co popełniają inni.

  • 8. Data: 2003-12-12 17:46:57
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

> [...]

    >+ > prawa. Piękne jest to że tego nie wiesz.
    [...]
    >+ Miałem na myśli iż w potocznym pojęciu

    Acha. Rozumiem że ze względu na nazwę grupy zostaliśmy
    zobowiązani do posługiwania się "potocznymi nazwami" ?

    >+ *prawo* to Kodeks Karny i Kodes Cywilny. "Jakieś tam"
    >+ przepisy BHP to *tylko przepisy*

    Nowa wersja syndromu trawniczka ?? O-: !, do kolekcji :)

    pozdrowienia, Gotfryd

  • 9. Data: 2003-12-12 18:33:52
    Od: "Andrzej_K." <n...@n...spam.pl>

    wiadomości
    ezjan.zabrze.pl

    > Acha. Rozumiem że ze względu na nazwę grupy zostaliśmy
    > zobowiązani do posługiwania się "potocznymi nazwami" ?

    *Aha* . Źle rozumiesz. Nikt nikogo do niczego
    nie zobowiązuje.

    > Nowa wersja syndromu trawniczka ?? O-: !, do kolekcji :)

    Połóż sobie obok łóżka (trawniczek) będziesz miał miękko
    w nogi gdy będziesz boso chodził.

    > pozdrowienia, Gotfryd

    "Wsadź" to wreszcie *pod delimiter* i nie zmuszaj
    kogoś do zbędnych czynności. LOL , do wora :)

    --
    Pozdrawiam - Andy_K.
    "Kupię kradziony radioodtwarzacz - tel. grzecznościowy 997."

  • 10. Data: 2003-12-12 23:14:07
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "fart" <a...@w...pl> napisał w wiadomości

    Proponuję przejrzeć grupę pl.misc.ratownictwo, a jeśli to nie pomoże to
    zapytać o to na tej grupie. Nie spotkałem się przepisem prawa normującym
    tę kwestię.