  • 1. Data: 2003-12-12 07:28:19
    Temat: W sprawie oswietlenia ulic, do kogo?
    Od: "Krzys" <k...@s...pl>

    do kogo sie zwrocic w sprawie braku oswietlenie osiedlowych ciemnych
    chodnikow ulic itp, chodzi o to ze latarnie sa, lecz nie swieca,
    jak zmobilizowac do naprawych ich, sa jakies przepisy?

    pozdr
    krzysztof

  • 2. Data: 2003-12-12 08:01:29
    Temat: Re: W sprawie oswietlenia ulic, do kogo?
    Od: Azazell <a...@g...pl>

    Krzys wrote:

    >do kogo sie zwrocic w sprawie braku oswietlenie osiedlowych ciemnych
    >chodnikow ulic itp, chodzi o to ze latarnie sa, lecz nie swieca,
    >jak zmobilizowac do naprawych ich, sa jakies przepisy?

    zadzwon do energetyki. oni powinni wiedziec czy zajmuja sie tym, czy tez
    ktos inny tym administruje.

    pozdrowienia
    A.

  • 3. Data: 2003-12-12 09:25:59
    Od: VIPunia - Iwona Jankowska <v...@g...pl>

    Fri, 12 Dec 2003 08:28:19 +0100, na pl.soc.prawo, Krzys napisał(a):

    > do kogo sie zwrocic w sprawie braku oswietlenie osiedlowych ciemnych
    > chodnikow ulic itp, chodzi o to ze latarnie sa, lecz nie swieca,
    > jak zmobilizowac do naprawych ich, sa jakies przepisy?

    obowiązek dbania o oświetlenie spada na gminę, nie wiem gdzie mieszkasz,
    ale zadzwoń do Urzędu Gminy/Miasta...
    jeśli tak jak mówisz jest to jednak droga osiedlowa to wtedy do
    administracji osiedla...
    nie sądzę żeby droga osiedlowa należała do powiatu czy województwa, więc
    tam dzwonienie można sobie podarować...

    Pozdrowionka,
    Iwona/VIPunia

    --
    Iwona Jankowska ::: VIPka ::: Vigorous Independent Person'ka
    http://www.iwonajankowska.prv.pl ::: http://www.lhama-temple.com