  • 11. Data: 2007-12-23 00:21:13
    Temat: Re: Czy jest obowiązek podania hasła?
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Kinky wrote:

    > Najpewniej posla kompa do bieglego informatyka. A poniewaz jest spora
    > szansa, ze ostatnim komputerem jaki ten z grubsza rozumial bylo male
    > Atari, napisze w expertyzie, ze zadnych fikolkow nie znaleziono.

    i tu byś się mocno zdziwił.

  • 12. Data: 2007-12-23 08:52:53
    Od: Olgierd <n...@o...com>

    Dnia Sat, 22 Dec 2007 18:21:13 -0600, witek napisał(a):

    > i tu byś się mocno zdziwił.

    Też nie wiem skąd ludzie mają takie poglądy, że biegłymi zostają
    sędziowie, którzy źle orzekali, więc "za karę" każe się im wydawać
    opinie ;-)

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Lege Artis, najlepsze czasopismo w internecie ==> http://olgierd.bblog.pl/

  • 13. Data: 2007-12-23 15:53:53
    Od: Kinky <d...@h...com>

    On N 23 gru 2007 09:52:53a Olgierd <n...@o...com>
    wrote in news:fkl7l4$dqs$3@inews.gazeta.pl

    > Też nie wiem skąd ludzie mają takie poglądy, że biegłymi zostają
    > sędziowie, którzy źle orzekali, więc "za karę" każe się im wydawać
    > opinie ;-)

    Pamietasz Experta? On podobno byl bieglym sadowym. Jesli tacy ludzie

  • 14. Data: 2007-12-23 18:22:53
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia 23 Dec 2007 16:53:53 +0100, Kinky napisał(a):

    > Pamietasz Experta? On podobno byl bieglym sadowym. Jesli tacy ludzie
    > zostaja bieglymi to to co napisalem moze byc calkiem bliskie prawdy :)

    No ale co to ma do rzeczy? :) Znam conajmniej 2 osoby, które w bliższych
    kontaktach wydają się baaaardzo dziwne (dla kogoś, kto ich zupełnie nie
    zna), niejeden by powiedział że są chorzy psychicznie albo mają
    niepoukładane w głowie, natomiast są to super spece w swoich dziedzinach i
    myślę że bez problemu mogliby być biegłymi.

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 15. Data: 2007-12-23 21:32:41
    Od: Olgierd <n...@o...com>

    Dnia Sun, 23 Dec 2007 16:53:53 +0100, Kinky napisał(a):

    > Pamietasz Experta? On podobno byl bieglym sadowym. Jesli tacy ludzie
    > zostaja bieglymi to to co napisalem moze byc calkiem bliskie prawdy

    Jeśli ktoś myśli, że biegły to ten, kto dużo biega to się myli. To goniec
    sądowy ;-)

  • 16. Data: 2007-12-24 12:52:51
    Od: "Piotr [trzykoty]" <trzykoty@[wytnij]o2.pl>

    Użytkownik "Kinky" <d...@h...com> napisał
    > Pamietasz Experta? On podobno byl bieglym sadowym. Jesli tacy ludzie
    > zostaja bieglymi to to co napisalem moze byc calkiem bliskie prawdy :)

    Trochę w tym racji, bo znam przypadki opinii tak naiwnych, że strach. Ale
    nie można wszystkich do jednego worka. Wiem z drugiej strony, że jeśli o
    opinie poproszony zostanie na prawdę dobry ośrodek, to możliwości odzysku
    danych są ogromne. Nie wiem jak z dekodowaniem. Ale czy można zakodować
    program system na dysku, gotowy do użytku? Bo samo hasło wejściowe czy coś w
    tym stylu, dla biegłych problemu nie stanowi.

  • 17. Data: 2007-12-24 13:19:11
    Od: "ML" <o...@g...pl>

    Piotr [trzykoty] <trzykoty@[wytnij]o2.pl> napisał(a):

> [...]
    > program system na dysku, gotowy do użytku? Bo samo hasło wejściowe czy coś w
    > tym stylu, dla biegłych problemu nie stanowi.

    Można. Jeśli dane zostaną zaszyfrowane dobrze, porządnym algorytmem, z
    odpowiednio długim kluczem, to nawet CIA tego nie odszyfruje.

  • 18. Data: 2007-12-24 13:23:42
    Od: "Piotr [trzykoty]" <trzykoty@[wytnij]o2.pl>

    Użytkownik "ML" <o...@g...pl> napisał
    > Można. Jeśli dane zostaną zaszyfrowane dobrze, porządnym algorytmem, z
    > odpowiednio długim kluczem, to nawet CIA tego nie odszyfruje.

    To wiem. Ale głowny system operacyjny, na którym pracuje komp, też mozna?

  • 19. Data: 2007-12-24 13:36:47
    Od: "ML" <o...@g...pl>

    Piotr [trzykoty] <trzykoty@[wytnij]o2.pl> napisał(a):

    > Użytkownik "ML" <o...@g...pl> napisał
    >
    > To wiem. Ale głowny system operacyjny, na którym pracuje komp, też mozna?

    Tak:
    http://en.wikipedia.org/wiki/Full_disk_encryption
    Z tym, że jest to oczywiście trudniejsze od zaszyfrowania tylko wybranych danych.

  • 20. Data: 2007-12-24 13:40:16
    Od: "Piotr [trzykoty]" <trzykoty@[wytnij]o2.pl>

    Użytkownik "ML" <o...@g...pl> napisał
    > Tak:
    > http://en.wikipedia.org/wiki/Full_disk_encryption
    > Z tym, że jest to oczywiście trudniejsze od zaszyfrowania tylko wybranych
    > danych.

    Mhm. Podejrzewam, że praca codzienna na takim kompie jest nieco bardziej
    utrudniona, czy się mylę?