  • 11. Data: 2018-07-22 13:51:53
    Temat: Re: Czy hymnu państwowego można używac w reklamie?
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 22 Jul 2018 13:44:03 +0200, z napisał(a):
    > W takim razie napiszcie jaki macie problem z moim postem w którym nie
    > powtórzyłem pytania z tematu również w wiadomości.
    > Chcę zrozumieć bo ja od przedszkola ;-) używam Thunderbirda i nie mam z
    > tym problemu.

    Ja prawde mowiec tez nie mam.

    J.

  • 12. Data: 2018-07-22 13:57:16
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 22 Jul 2018 11:51:00 +0200, Wiesiaczek napisał(a):
    > W zamierzchłych czasach do opery chodziło się w strojach wieczorowych, w
    > restauracjach używało sztućców, nie pierdziało się przy stole i parę
    > innych rzeczy się robiło.
    > No, ale Ty masz to wszystko w dupie i zamierzasz uważać się za człowieka
    > kulturalnego.
    > Walnij jeszcze bąka, a co?!

    A we Wroclawiu opera wymyslila "megawidowisko na zamku", czyli opera w
    plenerze.
    Pomysl IMO taki sobie, ale jeden szczegol byl ciekawy - widownia
    zrobiona na rusztowaniu budowlanym, a pod nogami takie siatkowe
    podesty.
    Myslisz ze jakas elegantka na drugi raz ubierze eleganckie szpilki?

    W eleganckim dresie i adidasach przyjdzie :-P

    Potem opera sie przestawila na stadion ... pomysl IMO jeszcze glupszy.
    Ale 10 czy 20 tys ludzi przyszlo - i to jest jakis plus.

    J.

  • 13. Data: 2018-07-22 16:29:17
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 2018-07-22 o 13:57, J.F. pisze:

    > Myslisz ze jakas elegantka na drugi raz ubierze eleganckie szpilki?

    Nie wiem. Ja jeszcze nie spotkałem się z takim obrzędem.
    Ubierałem dzieci, ubierałem choinkę, ale nigdy nie słyszałem o ubieraniu
    szpilek.
    A gdzie te szpilki ubierają? To w trakcie tego widowiska się odbywało?
    --
    Akarm
    http://bykom-stop.cba.pl/

  • 14. Data: 2018-07-22 17:04:21
    Temat: Problem jest taki, że treść może się nie zmieścić na ekranie, w zależności od tego jakiej szerokości okienko mam akurat ustawione. Dlatego w temacie powinien być ... temat, a w treści ... treść
    Od: m <m...@g...com>

  • 15. Data: 2018-07-22 19:54:02
    Od: z <...@...pl>

    To w XXI wieku przy FHD i 4K ;-) te 50 znaków to jest problem?

    Chyba nie muszę tłumaczyć że gdybym miał dłuższe pytanie nie takie
    proste to rozbiłbym go na części przynajmniej.

    PS. U mnie na laptopie 1300 szerokości Twoja wiadomość zmieściła się w
    całości :-)

    PS.2. A może czytniki na komórkach? To one nie zawijają tematu?

  • 16. Data: 2018-07-22 23:34:14
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    Z internetu, portali internetowych na których jest błąd ortograficzny na
    błędzie, zamiana płci np.ona na on i to "ubieranie" przyswoiłeś sobie,
    czy wyniosłeś spod strzechy?
    Ludzie na afiszach (telewizja) też wielce ynteligentna.

    --
    animka

  • 17. Data: 2018-07-23 11:18:10
    Od: Uncle Pete <4...@g...com>

    On 2018-07-21 18:35, z wrote:

    > Onet to chyba prywatna firma ;-)

    Prywatna nie może organizować lub reklamować uroczystości patriotycznych?

    Z grupy zrobił się jakiś pseudoprawicowy ściek...

  • 18. Data: 2018-07-23 11:22:46
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    z <...@...pl> pisze:

    > Onet to chyba prywatna firma ;-)

    Czy w Onecie puszczają jak PSL _drugą_ zwrotkę Roty śpiewa? ;-)

    Po za tym wystarczy pokazać bez słów jak cały stadion wstaje i śpiewa
    żeby mieć w reklamie "hymn bez hymnu".

    --
    A. Filip

  • 19. Data: 2018-07-23 11:30:23
    Od: ń <ń@ń.ń>

    Polskiego hymnu w niemieckiej reklamie?
    Można.

  • 20. Data: 2018-07-23 11:32:46
    Od: ń <ń@ń.ń>

    Ale dotyczyło to marnych 0,5 % społeczeństwa lub nawet mniej.

    -----