  • 1. Data: 2008-06-29 15:08:08
    Temat: Co jesli policjanci sa z gangu?
    Od: Amator <a...@a...pl>

    Co robic jesli widzisz dilerow narkotykow w akcji i wzywasz policje na 112 i
    przyjezdzaja i oskarzaja cie o jakies bzdurne zaklocanie porzadku
    publicznego, strasza sadem grodzkim a potem radza, ze lepiej byloby dla
    ciebie zebys nie wtykal nosa do nie swoich spraw?
    --
    amator

  • 2. Data: 2008-06-29 16:12:01
    Temat: Re: Co jesli policjanci sa z gangu?
    Od: "Piotr [trzykoty]" <t...@o...pl>

    "Amator" <a...@a...pl> wrote
    > Co robic jesli widzisz dilerow narkotykow w akcji

    Jesteś pewien, że to dilerzy?

> [...]
    > publicznego, strasza sadem grodzkim a potem radza, ze lepiej byloby dla
    > ciebie zebys nie wtykal nosa do nie swoich spraw?

    Przestępczością w Policji zajmuje się Biuro Spraw Wewnętrzynych KGP.

  • 3. Data: 2008-06-29 16:31:42
    Od: Amator <a...@a...pl>

    "Piotr [trzykoty]" <t...@o...pl> wrote in news:g48c8d$stp$1@z-
    news.pwr.wroc.pl:

    > Jestes pewien, ze to dilerzy?

    No jak rozprowadzaja dragi w klubie?

    > Przestępczoscia w Policji zajmuje się Biuro Spraw Wewnętrzynych KGP.

    Ale jaka jest procedura? Jaki dostep do nich moze miec zwykly obywatel ktory
    jeszcze jest np. "wrobiony" przez szeregowych funkcjonariuszy?

    --
    amator

  • 4. Data: 2008-06-29 19:32:11
    Od: Any User <u...@a...pl>

> [...]
    > publicznego, strasza sadem grodzkim a potem radza, ze lepiej byloby dla
    > ciebie zebys nie wtykal nosa do nie swoich spraw?

    Oto, co zrobić: nie wtykać nosa w nieswoje sprawy.

    Bo właściwie po co? "Chcesz zakapować 10000 agentów i informatorów?"

    Martw się o Siebie i swoich bliskich, a nie o jakichś dilerów.

    --
    Zobacz, jak się pracuje w Google:
    http://pracownik.blogspot.com

  • 5. Data: 2008-06-29 20:21:34
    Od: Arek <a...@e...net>

    Użytkownik Amator napisał:
> [...]
    > publicznego, strasza sadem grodzkim a potem radza, ze lepiej byloby dla
    > ciebie zebys nie wtykal nosa do nie swoich spraw?

    Posłuchać rady.
    To Ty jeszcze nie wiesz, że u nas cały handel narkotykami kontrolują
    służby specjalne ?

    pozdrawiam
    Arek

    --

    www.arnoldbuzdygan.com

  • 6. Data: 2008-06-30 05:07:56
    Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <a...@z...pl>

    Dnia Sun, 29 Jun 2008 22:21:34 +0200, Arek napisał(a):

    > To Ty jeszcze nie wiesz, że u nas cały handel narkotykami kontrolują
    > służby specjalne ?

    Masz na myśli:
    USTAWA
    z dnia 24 maja 2002 r.
    o Agencji Bezpieczeństwa Wewnętrznego oraz Agencji Wywiadu.
    (Dz. U. z dnia 14 czerwca 2002 r.)

    Art. 5. 1. Do zadań ABW należy:
    [...]
    2. [...]
    e) nielegalnego wytwarzania, posiadania i obrotu bronią, amunicją i
    materiałami wybuchowymi, bronią masowej zagłady oraz środkami odurzającymi
    i substancjami psychotropowymi, w obrocie międzynarodowym
    [...]
    Art. 6. 1. Do zadań AW należy:
    [...]
    6) rozpoznawanie międzynarodowego obrotu bronią, amunicją i materiałami
    wybuchowymi, środkami odurzającymi i substancjami psychotropowymi oraz
    towarami, technologiami i usługami o znaczeniu strategicznym dla
    bezpieczeństwa państwa, a także rozpoznawanie międzynarodowego obrotu
    bronią masowej zagłady i zagrożeń związanych z rozprzestrzenianiem tej
    broni oraz środków jej przenoszenia,

    ???????

    Krzysztof 'kw1618' Warszawa - Ursynow
    Taxi w Warszawie: http://grupy.3mam.net/taxi/

  • 7. Data: 2008-06-30 07:15:15
    Od: "Piotr [trzykoty]" <t...@o...pl>

    Użytkownik "Amator" <a...@a...pl> napisał
    >No jak rozprowadzaja dragi w klubie?

    Na jakiej podstawie to wiesz?
    Czy policjanci po przybyciu na miejsce sprawdzili jakoś Twoje infomacje,
    wylegitymowali osoby podejrzene, dokonali kontroli osobistej itp.? Jak
    zachowali się w stosunku do nich?

    > Ale jaka jest procedura? Jaki dostep do nich moze miec zwykly obywatel
    > ktory

    Telefony KGP są w necie. Zastanów się czy chcesz oficjalnie zlozyc
    zawiadomienie czy nieoficjalnie, czy masz wystarczajace dowody, czy
    faktycznie ci policjaci mogą byc umoczeni, czy po prostu to sprawa
    narkotykowa dilerów a policjanci zachowali sie tylko nieprofesjonalnie a nie
    przestępczo (dla BSW).
    Jeśli będziesz występował jako świadek w oficjalnym postępowaniu to Twoja
    osoba i dane będą znane podejrzanym. Co nie znaczy, że jeśli faktycznie
    sprawa jest tak jak opisujesz, a masz ochotę, żebyś nie reagował.

  • 8. Data: 2008-06-30 07:20:30
    Od: "Piotr [trzykoty]" <t...@o...pl>

    > Martw się o Siebie i swoich bliskich, a nie o jakichś dilerów.

    Jutro ten diler sprzeda dragi Twoim dzieciom albo sąsiadom, po jutrze one na
    głodzie narkotycznym mogą rozwalić Ci głowe, aby zdobyć pieniądze na kolejną
    działkę... On się własnie martwi o siebie, ba także o innych.

  • 9. Data: 2008-06-30 07:26:07
    Od: Any User <u...@a...pl>

    > Jutro ten diler sprzeda dragi Twoim dzieciom albo sąsiadom, po jutrze one na
    > głodzie narkotycznym mogą rozwalić Ci głowe, aby zdobyć pieniądze na kolejną

    Tak, ale statystycznie, znacznie bardziej prawdopodobnym scenariuszem
    jest to, że rozwali mu głowę ktoś w ramach zemsty, niż to, że mnie ktoś
    zaatakuje na głodzie.

    > działkę... On się własnie martwi o siebie, ba także o innych.

    Robi to w zły sposób.

  • 10. Data: 2008-06-30 12:43:13
    Od: Arek <a...@e...net>

    Użytkownik Krzysztof 'kw1618' z Warszawy napisał:
    > Masz na myśli:
    [..]

    Coś w tym stylu.

    Pytanie tylko co się dzieje z zyskami z tego procederu :)

    pozdrawiam
    Arek

    --

    www.arnoldbuzdygan.com