  • 1. Data: 2008-06-29 15:19:13
    Temat: Unizeto, jak zmusić do wydania certyfikatów?
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    Witam,

    termin zusowski -- 21 lipca -- już tuż tuż, a Unizeto odmawia wydania
    certyfikatów zamówionych już prawie 3 miesiące temu. Infolinia klepie
    regułkę ,,ja nic nie wiem, nie wolno podać mi numeru dalej, proszę napisać
    emila''. Piszemy -- nic. Dzwoniłem na centralę, również ,,nie mamy działu
    reklamacji''. Emilem odpisują raz na miesiąc. Najpierw, że wszystko ok,
    potem, że brakuje danych, potem zamilkli. Boję się, że kilka
    szkół/przedszkoli zostanie na lodzie 21 lipca....

    Próbowałem już nawet dzwonić do konkurencji, ale tam w ogóle nikt nie
    odbiera....

    --
    Tristan

  • 2. Data: 2008-06-29 15:59:39
    Temat: Re: Unizeto, jak zmusić do wydania certyfikatów?
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    On 29 Cze, 17:19, Tristan <n...@s...pl> wrote:
    > Próbowałem już nawet dzwonić do konkurencji, ale tam w ogóle nikt nie
    > odbiera....

    Daj sobie spokój. Myśmy złożyli w Sigillum, też totalny olew klienta,
    dzwoniliśmy wyżej i okazuje się że te jełopy zatrudniły jakąś jedną
    kobitę która przerabia te wnioski, na odbieranie telefonów pewnie
    nie ma czasu.
    Będzie z tego wielkie gówno pewnie do końca roku, ale z uwagi na takie
    problemy raczej przesuną termin w zusie...

    Pzdr.
    L.

  • 3. Data: 2008-06-29 16:43:54
    Od: Martin Fox <k...@g...com>

    Dnia Sun, 29 Jun 2008 17:19:13 +0200, Tristan napisał(a):

    certpol.pl

    Z tego co wiem nie mają jakiś strasznych kolejek

    --
    Martin Fox
    Escort MkIV '89 + Mark Jaws 2 / Lemm

  • 4. Data: 2008-06-29 16:53:38
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z niedziela 29 czerwiec 2008 18:43
    (autor Martin Fox
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <xpv4hcn8txl$.dlg@martin.fox>):

    > certpol.pl
    >
    > Z tego co wiem nie mają jakiś strasznych kolejek

    E?

    Strona wygenerowana automatycznie.

    Jeżeli widzisz ten komunikat to:

    1) hosting dla tej domeny nie jest
    skonfigurowany

    lub

    2) domena nie jest zarejestrowana
    w panelu zarządzania.

    Zresztą do ZUSu muszą być certyfikaty kwalifikowane, a nie Zenek I Krzak.

    --
    Tristan

  • 5. Data: 2008-06-29 16:54:18
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z niedziela 29 czerwiec 2008 17:59
    (autor Lisciasty
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak:
    <3...@w...goo
    glegroups.com>):

    > Będzie z tego wielkie gówno pewnie do końca roku, ale z uwagi na takie
    > problemy raczej przesuną termin w zusie...

    A jak nie przesuną? To już niecały miesiąc do :(
    --
    Tristan

  • 6. Data: 2008-06-29 16:55:27
    Od: Tristan <n...@s...pl>

> [...]

    > problemy raczej przesuną termin w zusie...

    A jak nie przesuną? To już niecały miesiąc do :(

    Polska dziwny kraj. Nie dość, że se trzy firmy wylobbowały durnowaty i
    kosztowny dla obywateli przepis, dający im nieprzerwane morze kasiury, to
    jeszcze teraz nie potrafią tej kasiury se przyjmować.

    --
    Tristan

  • 7. Data: 2008-06-29 16:56:17
    Od: Tristan <n...@s...pl>

> [...]

    kosztowny dla obywateli przepis, dający im nieprzerwane morze kasiury, to
    jeszcze teraz nie potrafią tej kasiury se przyjmować.

    To się nazywa przyjazne państwo...

    BTW: Tak jebnąć 500zł opłaty dla małych przedsiębiorców to też jest pełnia
    szczęścia.

    --
    Tristan

  • 8. Data: 2008-06-29 18:07:34
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    On 29 Cze, 18:55, Tristan <n...@s...pl> wrote:
    > Polska dziwny kraj. Nie dość, że se trzy firmy wylobbowały durnowaty i
    > kosztowny dla obywateli przepis, dający im nieprzerwane morze kasiury, to
    > jeszcze teraz nie potrafią tej kasiury se przyjmować.

    Ciekawe ile i komu podsypali.
    Jakoś do tej pory przekaz elektroniczny działał wyśmienicie
    i żadne certyfikaty nie były nikomu potrzebne.

    Pzdr.
    L.

  • 9. Data: 2008-06-29 18:30:10
    Od: "Fantom" <szczukot@antyspam@poczta.onet.pl>

> [...]
    > w panelu zarządzania.
    >
    > Zresztą do ZUSu muszą być certyfikaty kwalifikowane, a nie Zenek I Krzak.

    Jak sie nie myle certpol sprzedaje klucze Unizeto (CERTUM). W Polsce
    aktualnie s atrzy firmy ktore maja uprawnienia do "certyfikatow
    zusowskich" - unizeto i jeszcze dwie ale nie pamietam nazw - trzeba
    pogooglac

    Fantom

  • 10. Data: 2008-06-29 19:07:07
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    Tristan wrote:

    > A jak nie przesuną? To już niecały miesiąc do :(

    Główny Prawnik Internetu twierdzi, że przesuną ;-)
    http://prawo.vagla.pl/node/7932

    M.