  • 21. Data: 2006-09-13 07:25:37
    Temat: Re: Czy SM chce mnie oskubac, a moze maja racje?
    Od: Bungo <b...@g...pl>

    Robert Tomasik napisał(a):

    > Wiesz, w tedy, jak trafiłeś na jakąś bzdurę, to wystarczyło iść do I
    > sekretarza
    > miejscowego komitetu PZPR i wjechać mu na ambicje. Że on przewodnia siła
    > narodu,
    > ma dbać o dobro ludu pracującego i w ogóle, a tu jakiś kretyn kiełbasę
    > pod ladą
    > trzyma. Działało.
    >
    > A teraz, to mamy wolność - z dobrodziejstwem inwentarza. Złodzieje i
    > oszuści też są wolni :-)

    niestety:-( nie z powodu sekretarza (za ktorym nie tesknie) ale z
    powodu braku jakiegos skutecznego i szybkiego mechanizmu. Przy kazdym
    problemie trzeba sie gimanstykowac i nawet znajomosc prawa nie pomaga,
    bo prawo to jedno, a egzekucja (zwlaszcza szybka) to drugie...

    pozdrawiam serdecznie:-)

    ==> Bungo:-)