  • 1. Data: 2006-09-09 21:32:57
    Temat: Ksiega wieczysta - ile i jak to sie je?
    Od: "kjvirtual" <k...@g...com>

    Mam mieszkanie wlasnosciowe oraz pare działek, ktore dostalem po rodzicach, jak
    przechodzili na rente rolnicza. Potrzebuje zalozyc ksiegi wieczyste. Mam tylko
    akta wlasnosci do mieszkania i dzialek. Co potrzebuje jeszcze i ile mnie to by
    kosztowalo (zalozenie ksiag wieczystych) ? Nie wiem ile warte sa dzialki, a
    mieszkanie to tak na oko sam wiem po ile chodza.

  • 2. Data: 2006-09-10 18:55:23
    Temat: Re: Ksiega wieczysta - ile i jak to sie je?
    Od: "Boombastic" <b...@N...poczta.onet.pl>

    Użytkownik "kjvirtual" <k...@g...com> napisał w wiadomości
> [...]
    > kosztowalo (zalozenie ksiag wieczystych) ? Nie wiem ile warte sa dzialki,
    > mieszkanie to tak na oko sam wiem po ile chodza.

    Wartości nieruchomości są bez znaczenia. Opłata jest zryczałtowana.