  • 1. Data: 2006-09-09 20:20:23
    Temat: Superglina czy kiepski dziennikarz? ;-)
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Witam

    Kto mi odpowie na pytanie, czy to jest superglina, czy kiepski,
    jak zwykle, dziennikarz coś pokręcił:
    "...mężczyźni rozbiegli się w różnych kierunkach..." - było ich
    tylko dwóch.
    "... jeden z policjantów oddał dwa strzały w kierunku
    uciekających... " - z półobrotu chyba :-D . A drugi stał i się
    patrzał? ;-)
    Całość tu:
    http://wiadomosci.onet.pl/1400626,11,item.html

    Zbyszek
    PGP key: 0xA10BD502
    !!! Uwaga: na Onet czasem listy nie dochodzą !!!

  • 2. Data: 2006-09-09 20:43:48
    Temat: Re: Superglina czy kiepski dziennikarz? ;-)
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > "... jeden z policjantów oddał dwa strzały w kierunku uciekających... " - z

    Czemu? W dóch róznych, to niekoniecznie oznacza, że tak różnych, by się nie dało
    strzelić do dwóch celów.

    > A drugi stał i się patrzał? ;-)

    Może nie miał warunków do strzelania, albo nie zdążył wysiąść z samochodu.
    Zresztą mógł mieć wątpliwości co do zasadności użycia broni, bo z tekstu, który
    podałeś nie bardzo wynika, by można było użyć tu broń. Z tym, że być może
    redaktor coś skrócił.

  • 3. Data: 2006-09-09 21:17:45
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Witam

    Robert Tomasik napisał(a) :

> [...]
    > bo z tekstu, który podałeś nie bardzo wynika, by można było użyć tu
    > broń. Z tym, że być może redaktor coś skrócił.

    Oczywiście powodów takiego działania (lub nie) policjantów mogły
    być dziesiątki. Ale na podstawie notki prasowej wygląda to raczej
    humorystycznie, choć nie dla postrzelonego. Ale sam się prosił.
    Wygląda, że coś zostało raczej skrócone lub nie do końca opisane.