  • Data: 2006-09-09 21:44:54
    Temat: Czy SM chce mnie oskubac, a moze maja racje?
    Od: "kjvirtual" <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Spoldzielnia Mieszkaniowa domaga ise ode mnie za ostatnie 8 lat jakichs odsetek
    za nieterminowe oplacanie czynszu. W sumie jakies 700zl. Zdarzalo sie placic mi
    nieraz pare dni po terminie lub nawet tygodnie zwlaszcza jak wyjezdzalem na
    wakacje z kraju. Odeslalem pismo z prosba o wypis omich wplat, odeslali mi je i
    widze, ze za 8 lat mnie dupneli. Odeslalem im pismo z artykulami z KC, ze nie
    moga sie domagac za tyle lat, bo dlugi przedawnily sie po 3 latach, wiec moga
    mnie najwyzej ganiac do tych co sa mniej niz 3 lata. A te skubance mi odpisuja,
    ze przedawniaja sie po 10 latach i jeszcze mnie tu sadami strasza.

    Kto ma racje i jak ich poslac na drzewo, skoro nie reaguja na moje prozby i
    grozby (jesli ja mam racje z tym KC art 117 i 118) ?