  • 1. Data: 2019-05-18 00:04:38
    Temat: Czy Roman P. powinien być w "idealnym" rejestrze pedofilów?
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    0. Ma obywatelstwo
    1. Nie ma wyroku skazującego _bo uciekł_
    2. "Czyn" został dokonany w innym kraju
    3. "Czyn" jest z 1977 ale czy "dobro dzieci" nie powinno wykluczać
    braku przedawnienia wpisów do rejestru osób żyjących?

    Taka ładna kupka ciekawych kwestii prawnych :-)

    https://en.wikipedia.org/wiki/Roman_Polanski_sexual_
    abuse_case

    --
    A. Filip

  • 2. Data: 2019-05-18 02:50:25
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2019-05-17, A. Filip <a...@p...pl> wrote:
    > 0. Ma obywatelstwo

    bez znaczenia

    > 1. Nie ma wyroku skazującego _bo uciekł_

    no to nie powinien

    > 2. "Czyn" został dokonany w innym kraju

    MZ bez znaczenia

    > 3. "Czyn" jest z 1977 ale czy "dobro dzieci" nie powinno wykluczać
    > braku przedawnienia wpisów do rejestru osób żyjących?

    krytuerium powinno być, czy nadal stanowią lub z wysokim
    prawdopodobieństwem mogą stanowić zagrożenie

    > Taka ładna kupka ciekawych kwestii prawnych :-)

    Nie bardzo.

    Rozumiem, że chcesz trochę zamieszać, ale nie sądzę, aby Polański był
    dobrym narzędziem.
    A co Ty sądzisz o Polańskim? Tak uczciwie, Twoje osobiste zdanie bez
    realizowania programów rozmaitych partii. Ośadzić? Skazać? Surowość?

    --
    Marcin

  • 3. Data: 2019-05-18 11:09:02
    Od: u2 <u...@o...pl>

> [...]
    > A co Ty sądzisz o Polańskim? Tak uczciwie, Twoje osobiste zdanie bez
    > realizowania programów rozmaitych partii. Ośadzić? Skazać? Surowość?

    zauważ, ze trwa atak na kler, pojedyncze przypadki sodomy i gomory są
    wystawiane na ołtarz walki z klerem, robią to żydowscy dziennikarze,
    więc warto wskazać na belkę w ich własnym oku. nieprawdaż ?:)

    --
    George Orwell :

    what they do not want to hear"

  • 4. Data: 2019-05-18 12:28:14
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> pisze:

    > bez znaczenia

    > no to nie powinien

    IMHO Z powodu że "uciekł przed sprawiedliwością" powinien++.

    > MZ bez znaczenia

    > krytuerium powinno być, czy nadal stanowią lub z wysokim
    > prawdopodobieństwem mogą stanowić zagrożenie

    Pod KK200 w Polsce podpada ponad tysiąc osób rocznie [1].
    "Wysokie prawdopodobieństwo" sprawi że taki rejestr będzie dziurawy jak
    sito, "znaczące prawdopodobieństwo" byłoby znacznie skuteczniejsze choć
    zapisane bardziej precyzyjnie.

> [...]
    > A co Ty sądzisz o Polańskim? Tak uczciwie, Twoje osobiste zdanie bez
    > realizowania programów rozmaitych partii. Ośadzić? Skazać? Surowość?

    _Polska_ po orzeczeniu Sądu Najwyższego może Polańskiemu w kwestii z
    1977 naskoczyć. Stan Kalifornia raczej będzie go "nękać" kolejnymi
    wnioskami o ekstradycje ale daje im _góra_ kilka procent szans że go
    dopadną bo swoje lata ma.

    Moje zdanie to "To jest *syn któremu udało się uciec bezkarnie przed
    sprawiedliwością, NIESTETY". Słów że 42 dni obserwacji w psychiatryku
    to była(by) właściwa _kara_ za bzykanie trzynastolatki ode mnie nie
    usłyszysz. Areszt _domowy_ w Szwajcarii przy sprawie o ekstradycje to
    też nie jest odpowiednia kara IMHO.

    [1] http://statystyka.policja.pl/st/kodeks-karny/przeste
    pstwa-przeciwko-6/63501,Seksualne-wykorzystanie-malo
    letniego-art-200.html
    [2] https://en.wikipedia.org/wiki/Roman_Polanski_sexual_
    abuse_case

    --
    A. Filip

  • 5. Data: 2019-05-18 22:26:19
    Od: Animka <a...@w...pl>

    W dniu 2019-05-18 o 12:28, A. Filip pisze:

> [...]
    > też nie jest odpowiednia kara IMHO.
    >
    > [1] http://statystyka.policja.pl/st/kodeks-karny/przeste
    pstwa-przeciwko-6/63501,Seksualne-wykorzystanie-malo

    Wszystko ok, ale co ta dziewczyna robiła w cudzym domu i jeszcze na
    dodatek kąpala się w basenie w nocy. Matka ją tam na kurestwo wysłała?

    --
    animka

  • 6. Data: 2019-05-18 22:36:04
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 18.05.2019 o 22:26, Animka pisze:
    > Wszystko ok, ale co ta dziewczyna robiła w cudzym domu i jeszcze na
    > dodatek kąpala się w basenie w nocy. Matka ją tam na kurestwo wysłała?

    ano, zostawiła ją w "pewnych" rękach, na sesję fotograficzną ze znanym
    reżyserem żydowskiego pochodzenia, poza tym 13-letnia modelka nie była
    dziewicą, co jednak nie umniejsza winy Romka P. animka jako jej
    potencjalna rywalka tego nigdy nie zrozumie:)

    --
    George Orwell :

    what they do not want to hear"

  • 7. Data: 2019-05-18 22:50:58
    Temat: Re: Czy Roman z księdzem.
    Od: "Ponko" <p...@s...pl>

    Użytkownik "Animka" <a...@w...pl> napisał w wiadomości

    > ale co ta dziewczyna robiła w cudzym domu --
    > animka

    A co ta dziewczyna robiła w cudzym domu z księdzem ?

    Pedofil potrafi być bardzo przekonujący.

  • 8. Data: 2019-05-18 23:00:02
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Animka <a...@w...pl> pisze:

> [...]
    >
    > Wszystko ok, ale co ta dziewczyna robiła w cudzym domu i jeszcze na
    > dodatek kąpala się w basenie w nocy. Matka ją tam na kurestwo wysłała?

    Czyli wystarczy zaledwie by ofiara wykąpała się nocą w basenie księdza
    wysłana przez matkę a ten już będzie całkiem niewinny? :-)

    Jak dla mnie ty podajesz "okoliczności (góra średnio) łagodzące" ale nie
    "powody do uniewinnienia". IMHO Dalej "okoliczności łagodzących" jest
    grubo za mało na śmieszną karę zaledwie 42 dni obserwacji w psychiatryku.
    W przełożeniu na Polskę: Jak matka/ojciec wyśle dziecko, dziecko nie
    stawi (fizycznego) oporu to KK-200 ma iść w odstawkę nawet w przypadku
    (pełnego) stosunku płciowego?

    https://www.arslege.pl/obcowanie-plciowe-z-osoba-mal
    oletnia-lub-doprowadzenie-jej-do-poddania-sie-czynno
    sciom-seksualnym/k1/a234/

    --
    A. Filip

  • 9. Data: 2019-05-18 23:05:36
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 18.05.2019 o 22:50, Pedofil pisze:
    > Użytkownik "Animka" <a...@w...pl> napisał w wiadomości

    > A co ta dziewczyna robiła w cudzym domu z księdzem ?
    >
    > Pedofil potrafi być bardzo przekonujący.

    ano:)

    --
    George Orwell :

    what they do not want to hear"

  • 10. Data: 2019-05-18 23:07:35
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 18.05.2019 o 23:00, A. Filip pisze:
    > Czyli wystarczy zaledwie by ofiara wykąpała się nocą w basenie księdza
    > wysłana przez matkę a ten już będzie całkiem niewinny?

    całkiem to nie, ale przypomnij sobie film Dziecko Rosemary, tam też był
    deal z diabłem:)

    --
    George Orwell :

    what they do not want to hear"