  • 1. Data: 2003-02-20 00:06:53
    Temat: Czas reklamacji powyzej 21 dni?
    Od: t...@z...uni.cc

    Oddalem do serwisu uszkodzona plyte glowna. Wczoraj minelo 21 dni a
    plyty wciaz nie mam. Sprzedawca tluamczy sie ze plyta nie wrocila
    jeszcze z serwisu producenta. Co w tej sytuacji moge zrobic? Czy moge
    rzadac noweh lub cos podobnego? Na jakiej podstawie?

    Dziekuje za odpowiedz,
    Tomasz Lukasiewicz

  • 2. Data: 2003-02-20 00:54:11
    Temat: Re: Czas reklamacji powyzej 21 dni?
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    Pięknego dnia Thu, 20 Feb 2003 00:06:53 GMT, t...@z...uni.cc
    zakodował:

    >rzadac noweh lub cos podobnego? Na jakiej podstawie?

    Dobre pytanie. I to Ty musisz na nie odpwiedzieć.
    Kiedy kupiłeś płytę? Była jeszcze rękojmia? Reklamowałeś z rękojmi czy
    gwarancji? Jakie masz warunki gwarancji?

    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775

  • 3. Data: 2003-02-20 06:49:53
    Od: t...@z...uni.cc

    >Dobre pytanie. I to Ty musisz na nie odpwiedzieć.
    >Kiedy kupiłeś płytę? Była jeszcze rękojmia? Reklamowałeś z rękojmi czy
    >gwarancji? Jakie masz warunki gwarancji?

    Plyte kupilem 9 miesiecy temu, gwarancja jest na 24 miesiace i jest to
    gwarancja producenta

    Tomasz L.

  • 4. Data: 2003-02-20 10:24:42
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    Pięknego dnia Thu, 20 Feb 2003 06:49:53 GMT, t...@z...uni.cc
    zakodował:

    >Plyte kupilem 9 miesiecy temu, gwarancja jest na 24 miesiace i jest to
    >gwarancja producenta

    Jeżeli reklamowałeś z gwarancji, a nie zrękojmi, to poczytaj warunki
    gwarancji, bo wszystko od niej zależy.

    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775

  • 5. Data: 2003-03-05 22:02:10
    Od: "Chmielu" <c...@g...pl>

    > Jeżeli reklamowałeś z gwarancji, a nie zrękojmi, to poczytaj warunki
    > gwarancji, bo wszystko od niej zależy.

    A jak by było korzystniej??
    --
    Jarosław Chmielewski -> GSM 0-602 238885

  • 6. Data: 2003-03-06 07:37:08
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    Pięknego dnia Wed, 5 Mar 2003 23:02:10 +0100, "Chmielu"
    <c...@g...pl> zakodował:

    >A jak by było korzystniej??

    Zależy od postanowień gwarancji - np. Iiyama daje 3 lata door to door
    i dają zastępczy monitor na czas naprawy. W takim przypadku chyba
    oczywiste, że gwarancja bije na głowę rękojmię.

    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775