  • 1. Data: 2003-02-19 22:18:30
    Temat: prawo konsumenckie, ochrona konsumenta
    Od: "Mateusz Dr" <n...@w...pl>

    Witam !

    Z ciekawoscia i wdziecznoscia przyjalbym propozycje Szanownych Listowiczow
    tematow, tez ...etc. PRACY naukowej (uscislajac, doktorskiej) w powyzszym
    (topicowym) obszarze..

    pozdrawiam
    mr

  • 2. Data: 2003-02-20 10:59:14
    Temat: Re: prawo konsumenckie, ochrona konsumenta
    Od: "Romek Bieda" <r...@p...wp.pl>

    Użytkownik "Mateusz Dr" <n...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > tematow, tez ...etc. PRACY naukowej (uscislajac, doktorskiej) w powyzszym

    Czesc
    1.Nie wiem czy to nadaje sie na doktorat...
    Ale tematem dosc "modnym" i na czasie jest ochrona zbiorowych interesów
    konsumenta. Temat o tyle interesujacy,ze masz rozwiazania UE, masz poslkie ,
    i masz do porowniani rozwiazania amerykanskie i UK - co do funkcji zblizone
    ale co do kwalifikacji rawnej zupelne odmnne.
    Oczywiscie material orzeczniczy zmierza do "0" :) ale moze w jakis sposob
    mozna by wykorzystac doswidczenia UZNK.

    2.
    Temat ktry mnie ineteresuej , choc prawde mówic doktorat u to chyba z niego
    sie nei napisze...:(
    Mysle o "obowiazku informacyjnm wobec konsumenta"

    Pozdrawiam

    Romek
    www.prawnik.net.pl