  • 1. Data: 2003-03-24 20:38:57
    Temat: Czas pracy 7 dni w tygodniu
    Od: "kwachu" <k...@b...pl>

    Witam!

    Mam pytanko dotyczące czasu pracy.

    Czy pracodawca może zamienić istniejący dotychczas 40 godzinny czas pracy 5
    dni x 8 godzin na taki układ, że pracownik będzie pracował po 6 godzin od
    poniedziałku do piątku i po 5 w soboty i niedziele ( łącznie ze świętami )?
    Strasznie nie podoba mi sie takie rozwiązanie.

    Dziękuję za pomoc.

    Grzegorz Kwas

  • 2. Data: 2003-03-24 21:43:26
    Temat: Re: Czas pracy 7 dni w tygodniu
    Od: "Sandra" <J...@w...pl>

    Użytkownik kwachu <k...@b...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:b5nqdh$89q$...@a...news.tpi.pl...
> [...]
    świętami )?
    > Strasznie nie podoba mi sie takie rozwiązanie.

    jak zachowaniem art.42 k.p dlaczego nie ? nie musisz wyrazac na to zgody to
    jest czynność prawna ,dochodząca do skutku bez względu na wolę pracownika.

    Sandra

  • 3. Data: 2003-03-24 23:59:04
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 24 Mar 2003, Sandra wrote:

> [...]
    >+ > poniedziałku do piątku i po 5 w soboty i niedziele[...]
    >+ jak zachowaniem art.42 k.p dlaczego nie ?

    Bo nie ;) ! :)

    Mi wygląda że "propozycja" naruszy art. 140 KP.
    Przynajmniej tak zrozumiałem (cały tydzień "na okrągło" !).

    pzdr, Gotfryd

  • 4. Data: 2003-03-25 01:38:28
    Od: "Sandra" <J...@w...pl>

    Użytkownik Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych
    napisał:P...@k...por
    tezjan.zabrze.pl...
    > Bo nie ;) ! :)

    nie zgodze się :-) musi wypowiedziec stare a pozniej sie juz zgodze jesli
    pracownik wyrazi zgode to bedzie podpadał pod to co nizej napisałes :P

    > Mi wygląda że "propozycja" naruszy art. 140 KP.
    > Przynajmniej tak zrozumiałem (cały tydzień "na okrągło" !).

    i tak moze też może być :-)

    Sandra