  • 1. Data: 2006-03-01 10:17:20
    Temat: Przedmiot współwłasności a komornik...
    Od: " Anna" <e...@g...pl>

    Witam,
    czy coś, so jest współwłasnością nie wydzieloną /jest 3-ch współwłaścicieli,w
    tym bank/ może zostać zajęte i sprzedane, jeśli jeden ze współwłaścicieli ma
    dług?
    Hipotetycznie - np. samochód lub nieuchomość...
    Jak wygląda "egzekucja", jesli współwłaścicielem jest osoba nieletnia?

    Proszę o sugestie, sytuacja trudna dla mnie :(

  • 2. Data: 2006-03-01 11:32:34
    Temat: Re: Przedmiot współwłasności a komornik...
    Od: kam <#k...@w...pl#>

    Anna napisał(a):
    > czy coś, so jest współwłasnością nie wydzieloną /jest 3-ch współwłaścicieli,w
    > tym bank/ może zostać zajęte i sprzedane, jeśli jeden ze współwłaścicieli ma
    > dług?

    całość nie, teoretycznie udział
    tylko kto to kupi...

    > Jak wygląda "egzekucja", jesli współwłaścicielem jest osoba nieletnia?

    osoba małoletnia ma zapewne jakiegoś przedstawiciela ustawowego
    (rodzice, opiekun)

    KG