eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoCz rzecznik ŻW płk Karpienko KŁAMIE? Major rezerwy Pankowski oskarża [Psychiatria "karna" RP3] › Cz rzecznik ŻW płk Karpienko KŁAMIE? Major rezerwy Pankowski oskarża [Psychiatria "karna" RP3]
    From: "A. Filip" <a...@p...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Cz rzecznik ŻW płk Karpienko KŁAMIE? Major rezerwy Pankowski oskarża
    [Psychiatria "karna" RP3]
    Date: Sat, 27 Feb 2021 08:20:46 +0100 (CET)

    https://wiadomosci.onet.pl/tylko-w-onecie/zandarmeri
    a-wywozi-mezczyzne-420-km-i-zostawia-z-8-zl-w-kiesze
    ni/5zqc2zp
> [...]
    > Pankowskiego do domu. Odpowiedział płk Karpienko: - Na pytanie, czy
    > zatrzymany posiada środki na powrót do Warszawy, odpowiedział
    > twierdząco.
    > - Kłamie - irytuje się major rezerwy. - Wyraźnie im powiedziałem, że
    > nie mam za co wrócić, że za pomocą telefonu nie mogę płacić, a w
    > kieszeni mam 8 zł. Jeden z nich zadzwonił wtedy do przełożonego i
    > zapytał, czy mają mnie odwieźć. Po tej rozmowie powiedział, że ma inne
    > instrukcje. Na ten temat rozmawiała też moja adwokat z prokuratorem
    > Jakubczykiem, a on zapewnił ją, że zostanę odwieziony do domu przez

    Ktoś "mija się z prawdą": wywieziony, rzecznik albo generujący wersje
    którą dostał rzecznik/niedorzecznik.

    Przy czym tak jak zostało to zacytowane zarzut kłamstwo może dotyczyć
    "żandarmerii wojskowej jako instytucji" bo w końcu rzecznik wypowiadał
    się jako osoba uprawniona do wypowiedzi w jej imieniu.

    --
    A. Filip