  • 1. Data: 2003-07-30 05:21:03
    Temat: Cyfra+
    Od: "Pinky" <p...@c...pl>

    Witam,
    Swego czasu moj brat mial podpisana umowe z Cyfra+, z powodu zbyt niskiej
    jakosci odbioru sygnalu wypowiedzial umowe i za ostatni miesiac nie zaplacil
    abonanmentu. Oczywiscie w zwiazku z ta jakoscia dzwonil wielokrotnie do
    nich, a umowe zerwal na miesiac przed jej wygasnieciem. Umowa wygasla w
    lipcu 3 lata temu. Teraz zwyklym listem przysyla KRUK INKASSO wezwania do
    zaplaty ostatniego abonamentu i wzywa do zwrotu dekodera oraz straszy sadem.
    Pytanie: czy przypadkiem po 3 latach mogą go pocalowac gdzies?
    Wybaczcie taki moj ton, ale pamietam, jak swego czasu on do nich wydzwanial,
    niekiedy codziennie, i tez kazaly mu Panie sie calowac (oczywiscie nie tak
    bezposrednio o tym mowily).
    Bede wdzieczny za odpowiedz i prosze o podparcie odpowiedzi stosownymi
    przepisami

    Pozdr

  • 2. Data: 2003-07-30 09:59:25
    Temat: Re: Cyfra+
    Od: "Abakus" <g...@w...pl>

    Witaj:)
    Ja tez mialem gdzies wtedy jak Twuj brat klopoty z Cyfra+, wtedy jedynym
    skutkujacym sposobem zeby odpowiedzieli bylo pisanie listow
    ale z potwierdzeniem odbioru, na inne nie odpowiadali. Tez zerwalem umowe
    wczesniej nawet o pol roku, a powodem bylo to ze polecali kiedys
    placenie abonamentu z konta. i ja to zrobilem, Wszystkie druki im wyslalem i
    ci mieli mnie uprzedzic od kiedy beda pobierac pieniadze, nic nie przyszlo
    wiec ja placilem normalnie. Po pol roku zaczeli bez niczego tez pobierac z
    konta ja nie wiedzac na poczatku placilem podwojnie. I nie chcieli oddac
    tych pieniedzy!!!Jest tam balagan i banda zlodzieji.
    Wypowiedzialem im umowe i mieli mi wylaczyc sygnal chyba w maju ci wylaczyli
    miesiac wczesniej. i jeszcze przyslali mi rachunek do zaplacenia w kwocie
    0,00 zl.;) i jesli tej sumy nie ujszcze to mnie do sadu tez podadza. Jak
    zaplacic 0,00 co???
    Ale co do dekodera to tez dostalem pismo zeby go zwrocic bo byl wtedy mi
    wypozyczony!!. Bo byla promocja ze antena gratis! ale tu chodzilo o sama
    czasze a nie tez dekoder!!!
    Zabardzo sie nimi nie przejmujcie, oni zawsze straszyli sadami nawet nie
    wiedzieli za co ale straszyli.
    Pozdrawiam Abakus

  • 3. Data: 2003-07-31 17:40:43
    Od: "Pinky" <p...@c...pl>

    Tyle tylko, ze teraz przysyla to wezwanie KRUK, a wczoraj dostal nawet
    prowizorke pozwu.
    Nie wiecie jak z tymi 3 laty, w tym przypadku od wygasniecia umowy.
    Pozdr