  • 1. Data: 2003-07-30 04:16:39
    Temat: Alimenty
    Od: "MB" <m...@p...onet.pl>

    W jaki sposób zabezpieczyć się przed rozpasaną matką mojego dziecka która
    bezwzględnie żąda coraz większych alimentów ponieważ dowiedziała się , że
    dostałem w spadku kamienicę ( notabene trochę zrujnowaną i do kapitalnego
    remontu ale przynoszącą mimo wszystko jakiś przychód i nawet dochód pod
    warunkiem, że się nie będzie inwestowało w poprawę jej stanu) Obawiam się,
    że sąd postawi bezwzględnie na dobro dziecka i zasądzi wysokie alimenty
    teraz, za nic mając fakt, że odremontowana kamienica będzie w przyszłości
    źródłem przychodu i gwarantem spokojnego życia syna.
    MB