  • 1. Data: 2016-12-10 16:59:55
    Temat: Walka Dawida z Goliatem
    Od: Grzegorz Niedźwiecki <l...@p...fm>

    http://niepoprawni.pl/blog/rebeliantka/walka-dawida-
    z-goliatem-w-sadach-jeleniogorskich
    http://rebeliantka.neon24.pl/post/135567,walka-dawid
    a-z-goliatem-w-sadach-jeleniogorskich
    http://3obieg.pl/walka-dawida-z-goliatem-w-sadach-je
    leniogorskich

  • 2. Data: 2016-12-12 13:29:44
    Temat: Re: Walka Dawida z Goliatem
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl>

    W dniu 10-12-2016 o 16:59, Grzegorz Niedźwiecki pisze:

    > http://niepoprawni.pl/blog/rebeliantka/walka-dawida-
> [...]
    Kliknąłem w te linki i zaraz dostałem ze 20 maili w stylu:
    "Undelivered Mail Returned to Sender"
    a w tym zwróconym "moim mailu" nazywam się Andrew i jestem kierownikiem
    czegoś tam i szukam ludzi do zdalnej pracy.....

    Może to przypadkowy zbieg okoliczności.
    P.G.

  • 3. Data: 2016-12-12 20:00:29
    Od: witek <w...@g...pl>

    On 12/12/2016 6:29 AM, Piotr Gałka wrote:

> [...]
    > a w tym zwróconym "moim mailu" nazywam się Andrew i jestem kierownikiem
    > czegoś tam i szukam ludzi do zdalnej pracy.....

    I co mi psujesz killfile.

  • 4. Data: 2016-12-12 20:26:40
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 12-12-16 o 13:29, Piotr Gałka pisze:

    > Kliknąłem w te linki i zaraz dostałem ze 20 maili w stylu:
    > "Undelivered Mail Returned to Sender"
    > a w tym zwróconym "moim mailu" nazywam się Andrew i jestem kierownikiem
    > czegoś tam i szukam ludzi do zdalnej pracy.....

    Może być przypadek. Używam na grupach zupełnie innego adresu, niż
    normalnie, na ten normalny od kilkunastu dni przychodzą takie śmieci.
    Powiadomiłem adminów i ilość spamu się zmniejszyła z kilkunastu
    dziennie, do kilku. Idzie to z różnych adresów IP. Część adminów
    poblokowała spamera.

  • 5. Data: 2016-12-13 09:44:29
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl>

> [...]
    > Powiadomiłem adminów i ilość spamu się zmniejszyła z kilkunastu
    > dziennie, do kilku. Idzie to z różnych adresów IP. Część adminów

    Wydaje mi się, że dalszą konsekwencją takich zdarzeń jest to, że już dwa
    razy zdarzyło mi się, że wysyłam do kogoś maila, a za miesiąc/dwa się
    okazuje, że u niego mój mail wylądował w SPAMie.
    P.G.

  • 6. Data: 2016-12-13 09:51:22
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl>

    W dniu 12-12-2016 o 20:00, witek pisze:

    > I co mi psujesz killfile.

    Sorry.
    Przeniosłem się z OutlookExpresa na Thunderbirda ze 2 miesiące temu, ale
    jeszcze nie odkryłem killfile.
    Dlatego nie zdaję sobie sprawy, że ktoś kogo wiadomość widzę tam
    powinien być.
    Pod prawym klawiszem na jakiejś wiadomości żadna pozycja nie wygląda aby
    pozwalała zablokować jakoś nadawcę :(.
    Widzę jedynie Ignoruj wątek, ale to nie ta bajka.
    P.G.