  • 1. Data: 2003-04-28 11:27:14
    Temat: Co zrobic z takim procederem?
    Od: Hahah <h...@a...com>

    Korzystam z jakiejs uslugi w jakims warsztacie.
    Mowia mi np 40 zl. Ja daje kase i mowie, ze chce fakture VAT.. a oni
    mowia ze jeszcze VAT w takim razie!

    Tak jest wszedzie, tak mnie to wkurza, najchetniej to bym naslal US.

  • 2. Data: 2003-04-28 11:39:50
    Temat: Re: Co zrobic z takim procederem?
    Od: "alkaprim" <a...@g...pl>

    Uzytkownik "Hahah" <h...@a...com> napisal w wiadomosci
> [...]
    > mowia ze jeszcze VAT w takim razie!
    >
    > Tak jest wszedzie, tak mnie to wkurza, najchetniej to bym naslal US.

    to opozycja - oni czynnie zwalczaja kolodke - przylacz sie do nich
    a nie nasylasz im rzadowych darmozjadow ... ;-)

  • 3. Data: 2003-04-28 11:46:44
    Od: Hahah <h...@a...com>

    Jak sie nie zgadzaja to niech wyjada do jakiegos raju podatkowego. Nie
    da sie normalnie zyc i prowadzic firmy, bo wszydzie kazdy musi cos
    KOMBINOWAC. W tym kraju sa chorzy ludzie.

  • 4. Data: 2003-04-28 11:48:56
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    Uzytkownik "Hahah" <h...@a...com> napisal w wiadomosci
    > Korzystam z jakiejs uslugi w jakims warsztacie.
    > Mowia mi np 40 zl. Ja daje kase i mowie, ze chce fakture VAT.. a oni
    > mowia ze jeszcze VAT w takim razie!

    Kup sobie dyktafon.
    Moze powola sie komisje :-))

  • 5. Data: 2003-04-28 13:55:20
    Temat: Odp: Co zrobic z takim procederem?
    Od: "Marcin Olender" <d...@g...pl>

    Użytkownik Hahah <h...@a...com> w wiadomooci do grup dyskusyjnych
    napisał:3...@a...com...
    > Jak sie nie zgadzaja to niech wyjada do jakiegos raju podatkowego. Nie
    > da sie normalnie zyc i prowadzic firmy, bo wszydzie kazdy musi cos
    > KOMBINOWAC. W tym kraju sa chorzy ludzie.

    Owszem, ale jak wiadomo powszechnie po przekroczeniu pewnego progu
    obciazenia podatkami zaczyna sie kombinaowac. chorzy sa wiec Ci, ktorzy te
    podatki nakladaja i ci, ktorze posrednio do tego doprowadzaja glosujac na
    lewice i poierajac wszelkie mozliwe roszczeniowe wystapienia nie wiazac tego
    z wysokoscia podatkow.

    Ograniczyc wydatki, ograniczyc podatki - i bedzie wszystko cacy.

    --
    Depi.

  • 6. Data: 2003-04-28 14:30:43
    Od: "Sebasto" <s...@w...pl>

    > Jak sie nie zgadzaja to niech wyjada do jakiegos raju podatkowego. Nie
    > da sie normalnie zyc i prowadzic firmy, bo wszydzie kazdy musi cos
    > KOMBINOWAC. W tym kraju sa chorzy ludzie.

    Chory kraj to i chorzy ludzie :(

    Sebasto

  • 7. Data: 2003-04-28 14:40:18
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Zaplac bez vatu. Nastepnie wezwij ich pisemnie do wystawienia faktury. Jak
    nie wystawia, to zawiadomienie do organów scigania, poniewaz niewystawienie
    faktury jest przestepstwem.

  • 8. Data: 2003-04-28 16:53:48
    Od: "Michal Ickiewicz" <icek(_@!-jak-chcesz-napisac-usun-co-niepotrzebne-poziostawiajac-do-pl-jako-domene-regexp@do_DOT.pl>

    Uzytkownik "cef" <c...@i...pl> napisal w wiadomosci

    > Uzytkownik "Hahah" <h...@a...com> napisal w wiadomosci
    >
    > Kup sobie dyktafon.
    > Moze powola sie komisje :-))
    kiedys mialem wieksze ambicje donosicielskie do US ale nigdy nikt sie nie
    zainteresowal pomimo ze kwoty 5 czy 6 cyfrowe to powazna wg mnie sprawa

    Icek

  • 9. Data: 2003-04-28 16:56:42
    Temat: Re: Odp: Co zrobic z takim procederem?
    Od: Zbyszek <z...@o...pl>

    W <b8jbt6$ssi$1@nemesis.news.tpi.pl> Marcin Olender napisał:

    > Ograniczyc wydatki, ograniczyc podatki - i bedzie wszystko cacy.

    Witam!
    Cholera jakie to proste. Może dlatego nikt na to jeszcze nie wpadł, czy to z lewa,
    czy z prawa. Marnujesz się waćpan, na prezydenta. ;-))))

    Pozdrawiam,
    Zbyszek Bober

  • 10. Data: 2003-04-28 17:18:49
    Temat: Odp: Odp: Co zrobic z takim procederem?
    Od: "Marcin Olender" <d...@g...pl>

    Użytkownik Zbyszek <z...@o...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:2...@n...tpi.pl...

    > Witam!
    > Cholera jakie to proste. Może dlatego nikt na to jeszcze nie wpadł, czy to
    z lewa,

    No z lewa na pewno nie - vide nowe propozycje Tigera.

    > czy z prawa.

    A tu juz jednak pare osob wpadlo - jakbys czasem poczytal gazete, to bys
    wiedzial, ze to nie moja autorska koncepcja (niestety).

    > Marnujesz się waćpan, na prezydenta. ;-))))

    A tu sie musze zgodzic ;-)))

    Depi.