  • 1. Data: 2003-04-19 16:18:32
    Temat: Co zrobic z oszustem?
    Od: "Szczepan Majdański" <m...@f...pl>

    gosc umowil sie ze mna ze wysle mi nokie 3210 poza aukcja
    wplacilem kase na konto a paczki nie ma
    mam dowod wplaty imie i nazwisko oraz miejscowosc w ktorej mieszka
    zadzwonic do niego i spyatc sie co jest grane czy co?
    gdzie moge szukac pomocy?

  • 2. Data: 2003-04-20 09:41:16
    Temat: Re: Co zrobic z oszustem?
    Od: "eMKa" <!!!m...@N...waw.pl!!!>

    < Użytkownik Szczepan Majdański wyskrobał >

    zgłosić to do allegro i na policję.

  • 3. Data: 2003-04-20 09:52:18
    Od: "jw73" <j...@g...pl>

    Zgłoś na policję oni ci pomogą. Ewentualnie powiadom o takim zamiarze
    sprawce powinno pomóc.
    jw73

  • 4. Data: 2003-04-20 09:56:49
    Od: "<SW@YZE>" <s...@p...fm>

> [...]
    > mam dowod wplaty imie i nazwisko oraz miejscowosc w ktorej mieszka
    > zadzwonic do niego i spyatc sie co jest grane czy co?

    uuuu... sa swieta .. moze jeszcze dojdzie ... a jesli nie to:

    1. wyszla dosc droga lekcja
    2. spoleczenstwo jest pazerne ... proponuje w planach wakacyjnych uwzglednic
    odwiedzenie goscia osobiscie

    /S

  • 5. Data: 2003-04-20 12:44:08
    Od: "mer" <b...@i...pl>

> [...]
    > mam dowod wplaty imie i nazwisko oraz miejscowosc w ktorej mieszka
    > zadzwonic do niego i spyatc sie co jest grane czy co?

    Musisz wysłać jeszcze raz taka sama sumę i czekać dalej. Jak po miesiącu jeszcze nie
    przyjdzie ten
    telefon to znowu zapłać i dalej czekaj. Powtórz tą czynność jeszcze 5 razy i dopiero
    idz i daj na
    msze za tego człowieka, żeby sie poprawił. To już poskutkuje.

    mer

  • 6. Data: 2003-04-20 18:04:44
    Od: DaNsOuNd <d...@w...pl>

    > ... proponuje w planach wakacyjnych uwzglednic
    > odwiedzenie goscia osobiscie

    Z bejzbolem ;-)

    DaN

  • 7. Data: 2003-04-20 18:10:23
    Od: "Mikolaj" <z...@N...gazeta.pl>

    > zgłosić to do allegro i na policję.

    allegro nic nie zrobi bo to poza aukcja, "niewolno" cos takiego robic :)
    przynajmniej taka odpowiedz padla od allegro kiedy kolega dostal stara
    sluchawke zamiast N8910.

  • 8. Data: 2003-04-20 19:27:02
    Od: "<SW@YZE>" <s...@p...fm>

    > Z bejzbolem ;-)

    ;) podczas gry latwiej sie rozmawia ;))))))))))))

    /S

  • 9. Data: 2003-04-20 19:28:30
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

    Użytkownik "Szczepan Majdański" <m...@f...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > mam dowod wplaty imie i nazwisko oraz miejscowosc w ktorej mieszka
    > zadzwonic do niego i spyatc sie co jest grane czy co?

    Chyba niezbyt dobre miejsce do załatwienia tego problemu wybrałeś.

    Widzisz... nie warto kupować poza aukcją. Nie macie umowy, nic. Ciężka
    sprawa...

    Zacznij od kontaktu z tym gościem i postraszeniem
    a) zgłoszeniem do allegro
    b) zgłoszeniem na policję
    c) upublicznienem jego danych np. tutaj w celu ostrzeżenia innych
    d) wytoczeniem wyroku z powództwa cywilnego.

    A potem wykonuj po kolei instrukcje...

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara
    w...@p...onet.pl; 0501950782

    ZANIM ZADASZ PYTANIE --> www.telefon.gsm.pl/faq

  • 10. Data: 2003-04-20 20:46:12
    Od: "Kuroi Bonza" <b...@w...pl>

    On Sun, 20 Apr 2003 11:41:16 +0200, eMKa wrote:

    > zgłosić to do allegro i na policję.
    Co zglosic na allegro?! "Drodzy panstwo, zlamalem regulamin sprzedajac
    poza aukcja na czym straciliscie troche kasy. Uprzejmie prosze o
    zawieszenie mi konta"

    A na policje: "Drodzy panowie i panie! Wplacilem gosciowi (np.) 500 zl na
    konto. Ja twierdze, ze gosc mi mial przyslac za to telefon. Oczywiscie,
    bez faktury podatku itd.
    Uprzejmie prosze o zgloszenie sprawy przeciwko mnie do skarbowki i
    pogrozenie gosciowi, bo nikt i tak nic mu w stanie udowodnic nie jest..."
    hehe :-))

    Trzeba bylo najpierw myslec i nie sprzedawac z przedplata poza allegro...
    :-/
    A jak juz sprzedales i zrobil Cie w konia, wyciagnij lekcje na
    przyszlosc...
    A zreszta, moze jeszcze dojdzie?...

    Dariusz
    pager 0642299084