  • 1. Data: 2003-04-19 14:18:00
    Temat: ERA - STOKROTKI ZWIEDLY
    Od: "Yab" <k...@k...pl>

    Pytanko kto mial abonament w sieci ERA i zbieral pkt. "Stokrotki"
    Ja takie punkty zbieralem przez 2 lata i uzbieralo mi wystarczajaco aby
    doebrac nagrode.
    Dzisiaj zagladam na srtonke Ery i programu NIE MA....
    Napisalem maila w ktorym grzecnzie zapytalem sie co sie stalo z moimi
    stokrotkami. nie musialem dlugo czekac naodpowiedz I-BOA. Napisali mi ze
    jest nowy program ERA PREMIA i jesli sie do niego nie zapisalem do dnia
    14.04.2003 to pkt stokrotki mi bezpowrotnie przepadly.
    Jak teraz mozna dociekac sie swoich praw (stokrotek) jesli operator NIE
    INFORMOWAL O TYM ZE PUNKTY PRZEPADNA.
    Wystarczylo by droga pocztowa puscic male pisemko w tej sprawie zalaczone do
    rachunku i bilingu, albo chociazby sms lub telefon do aboneta. Nic takiego
    nie bylo.
    Zaloze sie ze 90% uzytkownikow sieci ERA nie wiedzialo o tym fakcie i era
    poprostu zagrala nie fer pozbawiajac ludzi kasy.
    Jak teraz mozna dociekas swoich praw jesli w regulamienie stokrotek jest
    jasno napisane ze pkt przepadaja dopiero po 3 latach?!?!?!?

    --
    Pozdrawiam Grzes.

  • 2. Data: 2003-04-19 14:19:32
    Temat: Re: ERA - STOKROTKI ZWIEDLY
    Od: "Krzysztof Gil" <k...@p...pl>

    Użytkownik "Yab" <k...@k...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Jak teraz mozna dociekas swoich praw jesli w regulamienie stokrotek jest
    > jasno napisane ze pkt przepadaja dopiero po 3 latach?!?!?!?

    a wchodziles do i-boa?
    mnie automatycznie wpiali do era-premia i zamienili stokrotki na punkty.

  • 3. Data: 2003-04-19 14:32:13
    Od: "Yab" <k...@k...pl>

    Użytkownik "Krzysztof Gil" napisał:

    > a wchodziles do i-boa?
    > mnie automatycznie wpiali do era-premia i zamienili stokrotki na
    > punkty.

    Tak bylem w I-Boa i azeby przystapic do programu ERA-Premia musze sie
    zarejestrowac. Nie chce sie rejestrowac poniewaz moze byc to roznoznacze z
    tym iz zgadzam sie na to azewby przepadly moje stokrotki ktore sciubolilem
    przez ponad 2 lata.
    --
    Yaboll
    Kiedy ci na świecie źle, gdy zakochasz się w dziewczynie,

  • 4. Data: 2003-04-19 16:23:45
    Od: "Konrad vel Legislator" <g...@p...onet.pl>

> [...]
    > tym iz zgadzam sie na to azewby przepadly moje stokrotki ktore sciubolilem

    No wlasnie... ja mam ten sam problem. Dobrze, ze go poruszyles. Narazie
    sie nie zastanawialem co zrobic. Skladalem przez jakis czas na roczna
    prenumerate National Geographic i teraz nic z tego. Przez swieta pomysle
    co zrobic, chociaz wydaje mi sie ze duzo nie zdzialamy - ja przynajmniej
    nie bede sie wdawal w jakies spory sadowe, bo az tak mi nie zalezy.

    KOnrad

  • 5. Data: 2003-04-19 17:31:14
    Temat: Odp: ERA - STOKROTKI ZWIEDLY
    Od: "bubu" <j...@i...pl>

    Użytkownik Yab <k...@k...pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:b7rlqr$d70$...@n...onet.pl...
    > Pytanko kto mial abonament w sieci ERA i zbieral pkt. "Stokrotki"
    Te programy punktowe ( i to wszystkie ) są dla naiwnych frajerów .
    Zawsze gdy czołówka frajerów ma metę przed nosem kończą się
    programy punktowe i otwierają nowe .
    Jeszcze , frajerzy tego nie wiecie ??????????????
    HAHAHAHAHA

  • 6. Data: 2003-04-21 15:52:01
    Od: qw3rt<q...@q...pl>

    yab... po prostu walek, bo tak sie w Polsce zalatwia sprawy! :P

    -> http://usenet.pomocprawna.info