  • 11. Data: 2003-04-20 21:32:15
    Temat: Re: Co zrobic z oszustem?
    Od: "RomanPolek" <c...@k...com>

    Uzytkownik "DaNsOuNd" <d...@w...pl> napisal w wiadomosci
    news:b7unft$cun$2@nemesis.news.tpi.pl...

    > Z bejzbolem ;-)
    zalóz dresik - moze facet zrozumie swój blad

  • 12. Data: 2003-04-20 21:32:55
    Od: "RomanPolek" <c...@k...com>

    wyrwać chwast

  • 13. Data: 2003-04-20 21:51:31
    Od: Pala <p...@p...fm>

    Szczepan Majdański napisał(a):

    > zadzwonic do niego i spyatc sie co jest grane czy co?

    Nie tej wcale.Chyba od tego nalezaloby zaczac.

    --
    Pala

  • 14. Data: 2003-04-21 10:42:21
    Od: MrK <S...@r...pl>

    Kuroi Bonza napisał(a):

    >On Sun, 20 Apr 2003 11:41:16 +0200, eMKa wrote:
    >

    >Trzeba bylo najpierw myslec i nie sprzedawac z przedplata poza
    >allegro...
    >:-/
    >A jak juz sprzedales i zrobil Cie w konia, wyciagnij lekcje na
    >przyszlosc... A zreszta, moze jeszcze dojdzie?...

    Zdecyduj sie w koncu - sprzedawal czy kupywał - bo zmieniasz zdanie co
    kilka linijek tekstu :)

    MrK
    GG: #544722 m...@w...pl
    ++ Midlety do SL45i - http://www.javasl45i.prv.pl ++

  • 15. Data: 2003-04-21 11:26:08
    Od: "broda3" <b...@i...pl>

    no to masz pecha bo nic mu nie zrobisz!nie masz zadnej umowy a ni nic w tym
    rodzaju
    trzeba to bylo zrobic zaposrednictwem allegro

  • 16. Data: 2003-04-21 17:59:04
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 20 Apr 2003 21:28:30 +0200, Wojciech Nawara wrote:

    >Widzisz... nie warto kupować poza aukcją. Nie macie umowy, nic. Ciężka
    >sprawa...

    A w przypadku kupowania na aukcji cos bylo lzejsze ?

    >Zacznij od kontaktu z tym gościem i postraszeniem
    >a) zgłoszeniem do allegro

    Nie maja umowy do tego przypadku ? :-)

    J.

  • 17. Data: 2003-04-21 18:36:57
    Temat: Odp: Co zrobic z oszustem?
    Od: "Szczepan Majdański" <m...@f...pl>

    > zgłosić to do allegro i na policję
    allegro to gowno obchodzi bo kupilem poza aukcja [nawet numeru telefonu do
    niego nie chcieli podac]

  • 18. Data: 2003-04-21 18:38:11
    Od: "Szczepan Majdański" <m...@f...pl>

    dobra
    gosc sie odezwal i prawdopodobnie [tak twierdzi] telefon wysyla po swietach
    a jechac do niego to moze i bym pojechal ale to jakies 300km

  • 19. Data: 2003-04-21 19:20:03
    Od: "<SW@YZE>" <s...@p...fm>

    > dobra
    > gosc sie odezwal i prawdopodobnie [tak twierdzi] telefon wysyla po
    swietach
    > a jechac do niego to moze i bym pojechal ale to jakies 300km

    coz znaczy odleglosc gdy w gre wchodza uczucia/pieniadze ;)))

    /S

  • 20. Data: 2003-04-21 19:52:33
    Od: Phyt0n <p...@k...plo.pl>

    wrote:

    > coz znaczy odleglosc gdy w gre wchodza uczucia/pieniadze ;)))

    to do kolegi ktorego zrobiono troche w ciula..
    podawaj informacje co dalej z ta sprawa ...
    a tak swoja droga to wiadomo ze najtaniej sie kupi od tych, ktorzy maja
    malo komentarzy ... ale ja i tak wole tych z duza iloscia komentarzy
    pozytywnych ... zawsze kasa bezpieczniejsza jest ... ostatnio irde
    kupilem ... bez problemow przyszla ... ;-)
    --
    Pozdrowienia!
    Phyt0n