  • 1. Data: 2003-04-19 11:52:25
    Temat: do kogo należy dom
    Od: g...@g...pl

    A więc jest tak, była sprawa spadkowa która się zakończyła podziałem jednej
    dużej działki na kilka działek. Mi przypadła ta działka na której mieszkałem
    wcześniej (30 lat) i mam postawiony dom. W wyroku sądu nie ma jednak nic o tym
    domu jest tylko zapis, że mam prawo do działki. Chcę teraz dokonać wpisu do
    Ksiegi Wieczystej i co z tym domem mam zrobić nalezy prawnie do mnie czy muszę
    coś robić żeby wszystko było zgodnie z prawem.

    pozdrowienia
    seb

  • 2. Data: 2003-04-19 14:34:35
    Temat: Odp: do kogo należy dom
    Od: "bubu" <j...@i...pl>

    Użytkownik <g...@g...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:1...@n...onet.pl...
> [...]
    czy muszę
    > coś robić żeby wszystko było zgodnie z prawem.

    To oczywiste , że czyja jest działka to tego jest wszystko co na niej
    trwale
    posadowione.