  • 1. Data: 2007-11-03 13:02:35
    Temat: Co zrobic aby dostac sie na sale sadowa jako publicznosc?
    Od: Zenek <z...@z...pl>

    Witam!

    Czy wymaga to jakichs formalnosci, rejestracji? Czy wystarczy ze
    przyjde na rozprawe o danej godzinie pod drzwi sali sadowej?

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2007-11-03 13:15:12
    Od: kam <x#k...@w...pl#x>

    Zenek pisze:
    > Czy wymaga to jakichs formalnosci, rejestracji? Czy wystarczy ze
    > przyjde na rozprawe o danej godzinie pod drzwi sali sadowej?

    wejść przez drzwi
    (z wyjątkami)

    KG

  • 3. Data: 2007-11-03 13:33:54
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Zenek" <z...@z...pl> napisał w wiadomości

    > Czy wymaga to jakichś formalności, rejestracji? Czy wystarczy ze przyjde
    > na rozprawe o danej godzinie pod drzwi sali sadowej?

    Osoba pełnoletnia może na większość rozpraw wejść bez żadnych formalności.
    Czasem sąd pyta o to, kim jest widz, głownie w celu wyeliminowania
    przypadku, ze na sali siedzi świadek w danym postępowaniu i słucha zeznań
    innych świadków.

  • 4. Data: 2007-11-03 14:08:24
    Od: "Andrzej Rosnowski" <andrzej.rosnowski[nospamku]@onet.eu>

> [...]
    > Czasem sąd pyta o to, kim jest widz, głownie w celu wyeliminowania
    > przypadku, ze na sali siedzi świadek w danym postępowaniu i słucha zeznań

    Ja jeszcze dodam: osoba nieuzbrojona:-)
    Nie można tylko wejść na rozprawy, kiedy została wyłączona jawność. Jednak w
    pewnych wypadkach konieczna jest uprzednia rejestracja (dostaje się
    bilet:-). Dzieje się tak przy rozprawach, gdzie przewidywany jest napływ
    dużej ilości osób (np. przy procesach polityków). Ale tak jest rzadko.

    AR

  • 5. Data: 2007-11-03 16:30:39
    Od: "Szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Andrzej Rosnowski" <andrzej.rosnowski[nospamku]@onet.eu> napisał w
    wiadomości news:fghvcv$hv1$1@news.onet.pl...

    > Ja jeszcze dodam: osoba nieuzbrojona:-)

    w przpadku naszych sadow to tylko teoria, bo bron mozna wniesc bez
    wiekszegoproblemu, a kompozytowa to wogole czysta formalnosc

  • 6. Data: 2007-11-04 03:02:43
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Szerszen wrote:

    > w przpadku naszych sadow to tylko teoria, bo bron mozna wniesc bez
    > wiekszegoproblemu, a kompozytowa to wogole czysta formalnosc

    "Kompozytową"? Masz na myśli np. Glocka? Oj, ktoś chyba na serio wziął
    tekst głównego bohatera Szklanej Pułapki ;)

  • 7. Data: 2007-11-04 07:25:50
    Od: "Szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Andrzej Lawa"

    > "Kompozytową"? Masz na myśli np. Glocka? Oj, ktoś chyba na serio wziął
    > tekst głównego bohatera Szklanej Pułapki ;)

    nie, nie mam na mysli glocka

  • 8. Data: 2007-11-06 01:05:47
    Od: "karen" <d...@m...pl>

    Użytkownik "Szerszen" <s...@t...pl> napisał w wiadomości

    > w przpadku naszych sadow to tylko teoria, bo bron mozna wniesc bez
    > wiekszegoproblemu, a kompozytowa to wogole czysta formalnosc

    to polecam Panu sąd wrocławski:)

    Sandra

  • 9. Data: 2007-11-06 07:14:17
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "karen" <d...@m...pl> napisał w wiadomości

    > to polecam Panu sąd wrocławski:)

    jedna jaskolka wiosny nie czyni :)

  • 10. Data: 2007-11-06 09:56:04
    Od: Arek <a...@e...net>

    Użytkownik karen napisał:
    [..]
    > to polecam Panu sąd wrocławski:)

    Chyba żartujesz.
    Nie wiem jak w wejściu od Sądowej ale w wejściu od Podwala bramka to
    atrapa.

    pozdrawiam
    Arek

    --