  • 1. Data: 2007-11-03 09:02:47
    Temat: Podatek za wynajem mieszkania - kto placi?
    Od: i...@w...com

    Sytuacja jest taka:
    1. Mieszkam za granica
    2. Moim mieszkaniem w Polsce zajmuje sie tesciowa, ona to mieszkanie
    wynajmuje, otrzymuje za wynajem pieniadze (ja tych pieniedzy nie
    otrzymuje)
    Pytanie: kto jest odpowiedzialny za zaplate podatku za przychod
    zwiazany z wynajmem mieszkania: ja (ktory jestem wlascicielem
    [mieszkanie jest wlasnosciowe, moje nazwisko w ksiegach wieczystych])
    czy moja tesciowa ktora to mieszkanie wynajmuje (i otrzymuje za ten
    wynajem pieniadze).
    Niby proste ale nie do konca... :-)
    Pozdrawiam,
    Irek