    From: "Andrzej Rosnowski" <andrzej.rosnowski[nospamku]@onet.eu>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Co zrobic aby dostac sie na sale sadowa jako publicznosc?
    Date: Sat, 3 Nov 2007 15:08:24 +0100

    news:fghte1$rr6$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > Użytkownik "Zenek" <z...@z...pl> napisał w wiadomości

    > Osoba pełnoletnia może na większość rozpraw wejść bez żadnych formalności.
    > Czasem sąd pyta o to, kim jest widz, głownie w celu wyeliminowania
    > przypadku, ze na sali siedzi świadek w danym postępowaniu i słucha zeznań
    > innych świadków.

    Ja jeszcze dodam: osoba nieuzbrojona:-)
    Nie można tylko wejść na rozprawy, kiedy została wyłączona jawność. Jednak w
    pewnych wypadkach konieczna jest uprzednia rejestracja (dostaje się
    bilet:-). Dzieje się tak przy rozprawach, gdzie przewidywany jest napływ
    dużej ilości osób (np. przy procesach polityków). Ale tak jest rzadko.

    AR