  • 91. Data: 2024-03-19 22:43:37
    Temat: Re: Co z tymi samochodami?
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

    W dniu 19.03.2024 o 18:14, n...@o...pl pisze:

    > Nie zajmuj się prawem. Praktykuj dalej swoje mądrości z dupy.

    Buty można zabierać. To nie jest kwestia czy koniecznie przestępstwo,
    ale jakby się upierać, że ma być to i może być. W ramach adekwatności
    pasuje bardzo dobrze. Jeden ma buty drogie, drugi schodzone, tak po
    prostu bez wchodzenia który więcej na nie wydał, i tak też z samochodami
    jest. Żadne tam odebranie narzędzia bo trampki dostępne w pobliskim
    sklepie kosztują 20zł. Ani adekwatna kara bo w ogóle nie stopniowana. Po
    prostu mentalność złodzieja. Delikwent ma coś to można go okraść. Takie
    postępowanie powinno być karalne samo w sobie by właśnie nie można było
    być złodziejem. No ale naród frajerów.

  • 92. Data: 2024-03-20 01:13:10
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2024-03-19, Shrek <...@w...pl> wrote:

> [...]
    informacji o składzie elementarnym ale

    > Ok - skoro tak piszesz, to pewnie masz rację - ty jesteś specjalistą.
    >
    > Odnoszę się do tego, że jakąś metodę proponowali chłopaki z WAT ale bez
    > dalszego ciągu - nie wiem czy trudności natury inżynieryjnej czy po
    > prostu nie ma zapotrzebowania, bo można na boczek wszystkich a to że to
    > uciążliwe to nie problem kontrolujących.

    Ten powyższy link to jest o tej metodzie z WAT. Zerknij na nagłowek. Tez
    nie wiem, ale widzę kupę problemów.

    "Dodatkowo, należy uwzględnić fakt, że pary alkoholu mogą być nie tylko
    wydychane przez nietrzeźwego kierowcę, ale mogą również pochodzić od
    nietrzeźwego pasażera, z płynu do wycieraczek, rozlanych perfum itp.
    Dlatego też precyzyjne określanie ich stężenia jest zbyteczne.
    Bezsensowne jest również wykorzystywanie dwutlenku węgla jako znacznika,
    gdyż jest on wydychany przez wszystkie osoby w samochodzie, trzeźwe i
    nietrzeźwe. W związku z przedstawionymi ograniczeniami, należy przyjąć,
    że poprzez zdalne wykrywanie par alkoholu w przejeżdżających
    samochodach, będziemy mogli jedynie wskazywać samochody podejrzane, a
    nie określać stan nietrzeźwości kierowcy. Tym niemniej tak sprecyzowana
    rola jest niezwykle przydatna, gdyż pozwala na zdecydowane zmniejszenie
    populacji samochodów przeznaczonych do kontroli, pozwalając na pełną
    kontrolę pojazdów nawet na ruchliwej ulicy bez większych zakłóceń
    ruchu."

    "Bezsensowne". Co to jest w ogóle za język? Jak ktos używa w publikacji
    pretendującej do bycia naukową tak silnych sformułowań to zwykle
    wskazuje na istniejące, poważne deficyty.

    Generalnie jak widać panowie mają w dupie, problemy kierowców. Pewnie
    ktos im uświadomił, że notoryczne zatrzymywanie kogoś do kontroli na
    podstawie błędnych pomiarów (bo ma np. folie na szybie) może mieć
    odpowiednie skutki prawne i finansowe.

    --
    Marcin

  • 93. Data: 2024-03-20 06:29:51
    Od: Shrek <...@w...pl>

> [...]
    > nietrzeźwego pasażera, z płynu do wycieraczek, rozlanych perfum itp.
    > Dlatego też precyzyjne określanie ich stężenia jest zbyteczne.

    To "badanie" przesiewowe nie dowowodowe - i tak lepiej niż ściągać
    wszystkich.

    > "Bezsensowne". Co to jest w ogóle za język? Jak ktos używa w publikacji
    > pretendującej do bycia naukową tak silnych sformułowań to zwykle
    > wskazuje na istniejące, poważne deficyty.

    Ale jak zamieszcza się badanie "co twoi znajomi sądzą o szczepionkach" i
    zadaniem pani doktor było napisanie tej ankiety, to jest szanowanym
    specjalistą od kowidu:P

    > Generalnie jak widać panowie mają w dupie, problemy kierowców.

    Dokładnie. Obywatel to takie bydło - należy oznakować i pilnować żeby
    nie nabrało pewności siebie.

    > Pewnie
    > ktos im uświadomił, że notoryczne zatrzymywanie kogoś do kontroli na
    > podstawie błędnych pomiarów (bo ma np. folie na szybie) może mieć
    > odpowiednie skutki prawne i finansowe.

    Eeee. Nie. Ktoś zwrócił na to uwagę, że zatrzymywanie bez powodu pod
    pozorem "rutynowej kontroli" nie ma podstaw i jak trafią na "prawnika
    lub folozofa" albo znienawidzonego przez kulsonów audytora to będzie
    miał rację. Więc prawo zmieniono i już można:P

    BTW - kiedyś była afera z narkotestami i ludziom prawka zatrzymywali a
    potem się okazywało że to false positiv. I dobrze myślisz - i nic:P

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 94. Data: 2024-03-20 08:15:07
    Od: Jacek <j...@...pl>

    W dniu 16.03.2024 o 16:01, Wiesiaczek pisze:
    > No i dlaczego jednemu zabiorą Volvo a drogiemu zajeżdżonego Golfa?
    > Gdzie tu jest sprawiedliwość?
    Masz tu sprawiedliwość w czystej postaci. Każdemu tak samo dolegliwa
    kara. Bo chyba dociera do twojej mózgownicy ze dla bogacza zwykły mandat
    jest pomijalnym wydatkiem a dla rencisty zrujnowaniem budżetu?
    Tylko nie zacznij udowadniać że zdarzają się bezdomni co mają mercedesy :)

  • 95. Data: 2024-03-20 10:29:07
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 20.03.2024 o 06:29, Shrek pisze:

> [...]
    > lub folozofa" albo znienawidzonego przez kulsonów audytora to będzie
    > miał rację. Więc prawo zmieniono i już można:P

    Tyczy się tylko kontroli drogowej, czy audytora pod bramą rafinerii będą
    mogli wylegitymować?

    > BTW - kiedyś była afera z narkotestami i ludziom prawka zatrzymywali a
    > potem się okazywało że to false positiv. I dobrze myślisz - i nic:P

    Robert

  • 96. Data: 2024-03-20 12:52:11
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

    W dniu 20.03.2024 o 08:15, Jacek pisze:
    > Masz tu sprawiedliwość w czystej postaci. Każdemu tak samo dolegliwa
    > kara. Bo chyba dociera do twojej mózgownicy ze dla bogacza zwykły mandat
    > jest pomijalnym wydatkiem a dla rencisty zrujnowaniem budżetu?

    A co to ma wspólnego? Ktoś kupi sobie kampera za 300 tysięcy by w nim
    mieszkać a inny Twizy za 20 by nim jeździć do sklepu.

    > Tylko nie zacznij udowadniać że zdarzają się bezdomni co mają mercedesy :)

    Masz po prostu klapy na oczach, które przesłaniają Ci istotę sprawy.

  • 97. Data: 2024-03-20 12:55:53
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

> [...]
    > lub folozofa" albo znienawidzonego przez kulsonów audytora to będzie
    > miał rację. Więc prawo zmieniono i już można:P

    Można?

  • 98. Data: 2024-03-20 17:50:43
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Tyczy się tylko kontroli drogowej, czy audytora pod bramą rafinerii będą
    > mogli wylegitymować?

    Chyba dwie oddzielne sprawy. Trzeźwe poranki zalegalizowali jakiś czas
    temu, nękanie audytora chyba też zalegalizowali ale niedawno.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 99. Data: 2024-03-20 17:51:14
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 20.03.2024 o 12:55, io pisze:

    > Można?

    Moszna:P

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 100. Data: 2024-03-21 02:25:27
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2024-03-20, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > To "badanie" przesiewowe nie dowowodowe - i tak lepiej niż ściągać
    > wszystkich.

    Może, póki nie jesteś w grupie, którą ZAWSZE kontrolują.

    > Ale jak zamieszcza się badanie "co twoi znajomi sądzą o szczepionkach" i
    > zadaniem pani doktor było napisanie tej ankiety, to jest szanowanym
    > specjalistą od kowidu:P

    Nie przypominam sobie podobnych kwatków u pani dr. :)

    > Dokładnie. Obywatel to takie bydło - należy oznakować i pilnować żeby
    > nie nabrało pewności siebie.

    No i tego chyba nie chcemy?

> [...]
    >
    > BTW - kiedyś była afera z narkotestami i ludziom prawka zatrzymywali a
    > potem się okazywało że to false positiv. I dobrze myślisz - i nic:P

    No bo już było po ptakach. A tu sobie wyobraź, robią stanowisku na
    trasie gdzie jedziesz codziennie do pracy, i codziennie marnujesz np.
    pół godziny z tego powodu bo masz folie IR na szybie. Jakbyś mógł jechać
    inną drogą to pewnie byś jeździł, ale jeśli nie to pewnie byś jednak
    walczył. Przecież nie zakażą foli na szybach.

    --
    Marcin