  • 1. Data: 2008-02-26 20:03:24
    Temat: Co wolno policjantowi?
    Od: "Stokrotka" <o...@a...pl>

    Co wolno policjantowi jeśli wejdzie do domu, zostanie wpuszczony?
    Jakie musi mieć dokumenty?
    Na legitymacji policyjnej ma jakiś numer,
    czy ten numer mogę sprawdzić z danymi , na dany dzień - datę
    gdzieś w Internecie, by sprawdzić wiarygodność ?
    (tak jak można sprawdzić np. doktora z numerem na stronie NIL?)

    Jakie jeszcze musi mieć dokumenty?
    Jakie są dokumenty na jakie czynności ?
    Ile i jakie pieczątki i podpisy powinien mieć taki dokument?
    Gdzie np. w Internecie można zobaczyć wzory takiego dokumentu ?

    !!!!
    Czy jest możliwe odróżnienie ,
    czy policjant wlazł do domu prywatnie,
    mimo, że jest umundurowany (udając wizytę służbową),
    czy faktycznie służbowo?
    !!!!

    No i oczywiście: gdzie to jest napisane?
    --
    (tekst w nowej ortografi: ó->u , ch->h ,rz->ż lub sz, -ii-> -i)
    Ortografia to NAWYK, często nielogiczny,

  • 2. Data: 2008-02-27 07:57:28
    Temat: Re: Co wolno policjantowi?
    Od: "Artur M. Piwko" <m...@b...pl>

    In the darkest hour on Tue, 26 Feb 2008 21:03:24 +0100,
    Stokrotka <o...@a...pl> screamed:
> [...]
    > gdzieś w Internecie, by sprawdzić wiarygodność ?
    > (tak jak można sprawdzić np. doktora z numerem na stronie NIL?)

    Temat ten przewijał się już tyle razy na grupie, że nie zdołam
    tego policzyć. Zerknij do archiwum.

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:229B ]
    [ 08:55:59 user up 11630 days, 20:50, 1 user, load average: 0.09, 0.89, 0.72 ]

    A myth is a religion in which no-one any longer believes.

  • 3. Data: 2008-02-27 10:10:39
    Od: "Piotr [trzykoty]" <trzykoty@_WYTNIJ_o2.pl>

    Użytkownik "Stokrotka" <o...@a...pl> napisał:
    > Co wolno policjantowi jeśli wejdzie do domu, zostanie wpuszczony?

    Zależy czy wejdzie na przeszukanie czy w innym celu. Uprawnienia Policji
    masz w art. 15 i 16 Ustawy o Policji.

    > Jakie musi mieć dokumenty?

    Zależy po co przyjdzie.
    Tylko przy przeszukaniu musi mieć conajmniej legitymację. W innnym
    przypadkach umundurowany nic nie musi.

    > Na legitymacji policyjnej ma jakiś numer,
    > czy ten numer mogę sprawdzić z danymi , na dany dzień - datę
    > gdzieś w Internecie, by sprawdzić wiarygodność ?

    Nie można.

    > Jakie są dokumenty na jakie czynności ?

    Protokół zatrzymania, protokół przeszukania itd. Poszukaj w necie.

    > Czy jest możliwe odróżnienie ,
    > czy policjant wlazł do domu prywatnie,
    > mimo, że jest umundurowany (udając wizytę służbową),
    > czy faktycznie służbowo?

    Różnie. Czasem można zadzwonić do dyżurnego, czasem jak masz zle
    przypuszczenia możesz napisać do przełożonego skargę, a jak uważasz, że
    policjant przekracza uprwawnienie złożyć zawiadomienie o popelnieniu
    przestępstwa do prokuratury.

  • 4. Data: 2008-02-27 14:00:53
    Od: "Nostradamus" <l...@p...fm>

    Użytkownik "Stokrotka" <o...@a...pl> napisał w wiadomości

    > Czy jest możliwe odróżnienie ,
    > czy policjant wlazł do domu prywatnie,
    > mimo, że jest umundurowany (udaj?c wizytę służbow?),
    > czy faktycznie służbowo?

    Po co miałby wchodzić do ciebie prywatnie, obcy ci osobiście policjant????
    Jeśli już upierasz się przy wyrazie "włazić" to załóz, że wszyscy "wchodzą"
    a tylko ty włazisz;))

    --
    Pzdr
    Leszek

  • 5. Data: 2008-02-27 17:23:34
    Od: "Stokrotka" <o...@a...pl>

    > Po co miałby wchodzić do ciebie prywatnie, obcy ci osobiście policjant????
    > Jeśli już upierasz się przy wyrazie "włazić" to załóz, że wszyscy
    > "wchodzą" a tylko ty włazisz;))
    A skąd wiesz , że ten policjant nie wymusza haraczy?
    Nie działa w tego typu gangu?
    Nie muszę go znać , żeby wymuszał haracz.

  • 6. Data: 2008-02-27 18:29:33
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Stokrotka pisze:

    > A skad wiesz , że ten policjant nie wymusza haraczy?
    > Nie działa w tego typu gangu?
    > Nie muszę go znać , żeby wymuszał haracz.

    Wtedy nie jest policjantem tylko bandytą - nie szata zdobi człowieka ;)

  • 7. Data: 2008-02-27 18:44:09
    Od: "Nostradamus" <l...@p...fm>

    > A skąd wiesz , że ten policjant nie wymusza haraczy?
    > Nie działa w tego typu gangu?

    A skąd ja mam to wiedzieć?? Nie napisałaś o haraczu a o wizycie.
    Zastanów się chwilę i opisz konkretna sytuację.

    --
    Pzdr
    Leszek

  • 8. Data: 2008-02-27 20:01:08
    Od: "Stokrotka" <o...@a...pl>

    > Wtedy nie jest policjantem tylko bandytą - nie szata zdobi człowieka ;)

    Tak jest bandytą, ale skąd ja mam to wiedzieć?
    A raczej: skąd mam wiedzieć, że policjant z wizytą jest uczciwym, a nie
    bandytą ?
    O to właśnie jest to pytanie na wstępie.
    Czy on jest służbowo (legalnie) , czy jest bandytą (jest prywatnie), za
    każdym razem jest umundurowany.
    A czasem są nawet nie umundurowani. I co wtedy? Jeszcze trudniej .

    Podali , że w Szczecinie celnicy mają proces 60 ludzi (czy 57) .
    pomyśl ilu tam pracuje? Wyjdzie , że 130% było pszestępcami, nieprawdaż (to
    130 % to z palca, na oko). W policji jest pewnie jeszcze więcej korupcji.
    Więc statystycznie każdy jest bandytą.

  • 9. Data: 2008-02-27 20:02:42
    Od: Arek <a...@e...net>

    Użytkownik Stokrotka napisał:
    [..]
    > W policji jest pewnie jeszcze więcej korupcji.
    > Więc statystycznie każdy jest bandytą.

    A to nie znasz tego powiedzenia:
    "Szukasz sprzedajnego człowieka?
    Wykręć numer na dowolny komisariat " :)