  • 1. Data: 2008-02-26 19:29:26
    Temat: Numery rejestracyjne radiowozów policji
    Od: "Bugatti" <s...@m...pl>

    Witam

    Czy jest możliwe aby numery rejestracyjne dwóch nieoznakowanych samochodów
    Policji były takie same ?
    Pytanie bardzo dziwne ale na moim terenie (woj. Podkarpackie) są sobie dwa
    nieoznakowane auta (takie same modele różniące się jedynie typem nadwozi -
    kombi i hatchback) i o ile mnie pamięć nie myli mają takie same numery
    rejestracyjne...czy jest to mozliwe ? Z punktu widzenia rejestru samochodów
    nie mam racji ale ....jako że należą do Policji to czy mogą być jakieś
    ustępstwa....

    Pozdr.

    --
    Bugatti

    V12 TDI

  • 2. Data: 2008-02-26 19:33:29
    Temat: Re: Numery rejestracyjne radiowozów policji
    Od: Kamil 'czemu' Bista <t...@c...org>

    Bugatti pisze:
> [...]
    > same numery rejestracyjne...czy jest to mozliwe ? Z punktu widzenia
    > rejestru samochodów nie mam racji ale ....jako że należą do Policji to

    Ustępstwa jakieś na pewno są - można wnioskować choćby po tym, że
    niektóre z wideorejestratorami potrafią mieć codziennie inną blachę. Nie
    wiem na jakiej zasadzie to działa ;)

  • 3. Data: 2008-02-26 20:43:24
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Bugatti" <s...@m...pl> napisał w wiadomości

    > Czy jest możliwe aby numery rejestracyjne dwóch nieoznakowanych
    > samochodów Policji były takie same ?

    Nie. Ale mogą się różnić o jedną cyfrę. Często komenda dostaje 2-3
    samochody, które są rejestrowane na kolejnych numerach.

  • 4. Data: 2008-02-26 20:51:40
    Od: "Bugatti" <s...@m...pl>

    Użytkownik "Robert Tomasik" napisał w wiadomości:

    > Nie. Ale mogą się różnić o jedną cyfrę. Często komenda dostaje 2-3
    > samochody, które są rejestrowane na kolejnych numerach.

    Tak też myślałem....najprawdopodobnie dwie ostatnie cyfry (lub nawet jedna)
    mogą być róźne...i pewnie tego do końca nie zauważyłem ;)

    --
    Bugatti

    V12 TDI

  • 5. Data: 2008-02-26 21:36:16
    Od: Arek <a...@e...net>

    Użytkownik Bugatti napisał:
    > Witam
    [..]
    > czy mogą być jakieś ustępstwa....

    W tym państwie prawdziwe jest tylko to, że Cię dymają.

    Cała reszta może być fałszywką... ops... "dokumentem legalizacyjnym
    służb" :)

    pozdrawiam
    Arek

    --

    www.arnoldbuzdygan.com

  • 6. Data: 2008-02-27 08:28:35
    Od: gizmacz <g...@w...pl>

    Kamil 'czemu' Bista wrote:

    > Ustępstwa jakieś na pewno są - można wnioskować choćby po tym, że
    > niektóre z wideorejestratorami potrafią mieć codziennie inną blachę. Nie
    > wiem na jakiej zasadzie to działa ;)

    Złudzenia? Pomyłki?

    g.

  • 7. Data: 2008-02-27 08:46:44
    Od: Paweł <b...@m...com>

    Podłączę się pod wątek.
    Ciekawi mnie jedna sprawa.

    Wczoraj w Warszawie ok 20 widziałem taki cywilny radiowóz z
    wideorejestratorem. Panowie policjanci zatrzymali jakiegoś pechowca ze zbyt
    ciężką nogą.
    Jak jest z prawnymi aspektami takiego zatrzymania? Czy powinienem w nocy
    zatrzymać się na żądanie kogoś, kto porusza się cywilnym samochodem
    oznakowanym jedynie w kogut na przyssawce i jakąś świetlną tablicę "jedź za
    mną" za tylną szybą?

    --
    Paweł
    wszytkie posty z hotmail.com yahoo.com, lycos.com, gmail.com i

  • 8. Data: 2008-02-27 09:02:46
    Od: <s...@a...pl>

    Użytkownik "gizmacz" <g...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Złudzenia? Pomyłki?

    Inne samochody. Są zazwyczaj identyczne, porejestorwane w różnych powiatach.
    I nigdy nie jeżdzą w swoich :) Mówię teraz na przykładzie nowych srebrnych
    megane grasujacych na terenie warmińsko-mazurskiego.

  • 9. Data: 2008-02-27 09:19:41
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Wed, 27 Feb 2008 09:46:44 +0100, Paweł napisał(a):

> [...]
    > zatrzymać się na żądanie kogoś, kto porusza się cywilnym samochodem
    > oznakowanym jedynie w kogut na przyssawce i jakąś świetlną tablicę "jedź za

    Na terenie zabudowanym - tak. Poza - nie, i musisz udać sie do najbliższej
    jedn. policji.

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 10. Data: 2008-02-27 10:23:06
    Od: "Malik" <m...@n...pl>

    Użytkownik "Robert Tomasik" <r...@g...pl> napisał
    > Nie. Ale mogą się różnić o jedną cyfrę. Często komenda dostaje 2-3
    > samochody, które są rejestrowane na kolejnych numerach.

    A czy samochody policyjne muszę mieć numery powiatu, tam gdzie służą? Czasem
    widuję auta zarejestrowane na numery miasta wojewódzkiego, choć jeżdżą nimi
    lokalni szeryfowie z innego miasteczka. Może jak auta przenoszone są z
    innego miejsca to nie zmieniają numerów?