  • 21. Data: 2024-04-21 22:09:04
    Temat: Re: Co to za sztuczka kulsonariacka w bandyckim państwie?
    Od: alojzy nieborak <g...@g...com>

    > Teraz tam jest ścieżka dla rowerów, więc w ogóle sensu
    > "łapania" na niej rowerzystów nie widzę. Ty twierdzisz, że to przypomina
    > ten chodnik sprzed 6~7 lat i nie wolno tam wówczas było po chodniku
    > jeździć.

    https://www.google.pl/maps/@52.2252068,20.9884939,3a
    ,75y,210.34h,86.26t/data=!3m6!1e1!3m4!1sJndjKKVpaN_q
    xulUV075Jw!2e0!7i16384!8i8192?entry=ttu

    Miejsce które zapodał mr.Szrek tylko dawniej, sprzed remontu i bez pasa
    ścieżki dla rowerów.

    Czyli kulsony wtedy były w prawie, bo ścieżki jeszcze nie namalowali
    i rowerzyści powinni jechać po ulicy.

  • 22. Data: 2024-04-21 22:33:46
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 21.04.2024 o 21:30, Shrek pisze:
    > Jakiś tam ma - lepiej widać samochody. Piesi i motocykliści też je
    > lepiej widzą. Z punktu widzenia motocyklisty mam wątpliwości, ale
    > uczciwie przyznajmy że motocykliści też średnio na światłach jeździli
    > jak nie mieli obowiązku.
    Nie chce mi się szukać, ale odnoszę wrażenie, ze obowiazek jazdy przez
    motocyklistów na światłach trwał przez wiele lat, zanim wpadki na
    pomysł, ze sprawę uzdrowi włączenie tych świateł przez wszystkich.
    --
    (~) Robert Tomasik

  • 23. Data: 2024-04-21 22:34:42
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 21.04.2024 o 22:09, alojzy nieborak pisze:

> [...]
    xulUV075Jw!2e0!7i16384!8i8192?entry=ttu

    > Miejsce które zapodał mr.Szrek tylko dawniej, sprzed remontu i bez pasa

    Konkretnie to to:

    https://www.google.pl/maps/@52.2256001,20.9881278,3a
    ,61.2y,292.27h,88.21t/data=!3m7!1e1!3m5!1sxqkW9FIL-r
    hpH_j5PKcxrQ!2e0!5s20180901T000000!7i16384!8i8192?en
    try=ttu

    Nawet autobus parkujący latami na zakazie ten sam.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 24. Data: 2024-04-21 22:35:48
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 21.04.2024 o 21:55, Shrek pisze:

    > Statystyki czego?

    Oceny pracy policjantów.

    > To jesteś wyjątkiem, bo jak ktos błyśnie światłami że tu nie wolno za
    > szybo jeżdzić to twoi koledzy piany dostają i coś o mandatowaniu za
    > niewłaściwe używanie świateł wspominają:P

    No i? Jaki to ma związek ze zwracaniem uwagi rowerzystom, by po chodniku
    nie jeździli?

    > Komendanturze nie wierzyłeś?

    Przede wszystkim.
    --
    (~) Robert Tomasik

  • 25. Data: 2024-04-21 22:36:18
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Nie chce mi się szukać, ale odnoszę wrażenie, ze obowiazek jazdy przez
    > motocyklistów na światłach trwał przez wiele lat, zanim wpadki na
    > pomysł, ze sprawę uzdrowi włączenie tych świateł przez wszystkich.

    A to przepraszam. Prawko A mam jakąś dekadę, więc mogę się mylić.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 26. Data: 2024-04-21 22:38:50
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Oceny pracy policjantów.

    A co to ma do rzeczy?

    > No i? Jaki to ma związek ze zwracaniem uwagi rowerzystom, by po chodniku
    > nie jeździli?

    Że to dokładnie ta sama akcje - ostrzegnie że za rogiem stoi policja.

    > Przede wszystkim.

    O kurde - twierdzisz że Policja przez duże pe kłamie?

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 27. Data: 2024-04-21 23:36:42
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 21.04.2024 o 22:38, Shrek pisze:
    ,
    > A co to ma do rzeczy?

    No właśnie nie wiem. To o jaką sztuczkę Ci chodziło?

    > Że to dokładnie ta sama akcje - ostrzegnie że za rogiem stoi policja.

    Ale on ne używa świateł drogowych.

    > O kurde - twierdzisz że Policja przez duże pe kłamie?

    Czemu?
    --
    (~) Robert Tomasik

  • 28. Data: 2024-04-22 04:21:02
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2024-04-21, Robert Tomasik <r...@g...pl> wrote:

    > Jeżdżenie z oświetleniem w dzień miało sens, zanim Posłowie wpadli na
    > to, by wszystkie samochody jeździły na światłach. Wówczas motocykle czy
    > rowery jako mniej widoczne w ruchu wyróżniały się. Uważam, że obowiązek

    Problem jest niestety głębszy. Co prawda nie mogę się odnieść do
    warunków polskich, ale nie sądzę, żeby róznica była drastyczna. Przez
    wiele lat jeździłem maksi skuterem ze standardowymi żarówkami i fakt, że
    ja miałem zawsze światła (i tak nie szło ich wyłączyć), a samochody nie
    miały, pomagał średnio. Albo precyzyjniej, nie załatwiał sprawy. Dopiero
    zmiana światła na nielegalne u mnie HIDy załatwiła problem* radykalnie.

    *) problem polegający na tym, że samochody przy zmianie pasa ruchu "nie
    widziały" motoru i na mnie próbowały wjechać.

    --
    Marcin

  • 29. Data: 2024-04-22 06:19:40
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > No właśnie nie wiem. To o jaką sztuczkę Ci chodziło?

    Mi - o żadną. A czego ty nie wiesz co chciałeś napisać to nigdy nie
    ogarniałem:P

    > Ale on ne używa świateł drogowych.

    A co za różnica - naprawdę teraz będziesz udawał że chodzi o światła
    drogowe? Przecież kodeks dopuszcza ich użycie do informowania o
    niebezpieczenstwie.

    Zostawiłem powyżej.
    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 30. Data: 2024-04-22 22:13:06
    Od: Krzysztof 'kw1618' <k...@g...pl>

    W dniu 2024-04-21 o 17:23, Shrek pisze:

    > Jak nie jak tak. Kiedyś było w telewizji jak policjant tłummaczył
    > mandatem, że na pustym chodniku rowerzysta stwarza niebezpieczeństwo bp
    > ograniczenie jest do 50 a bezpieczeństwo czycha na niego na jezdni gdzie
    > wszyscy jeżdzą zachowawcze 80@50 ale brak znaku z ograniczeniem zapewnia
    > magiczną ochronę:P

    https://youtu.be/gxm6mCQoCHg?si=bQ6oTgjHSAjjZ1oN&t=1
    12

    Gdyby to była Polska, to ten hulajnogista jechałby pustym chodnikiem.

    Oglądam ten kanał właśnie pod kątem rowerzystów i hulajnogistów na
    chodniku. Wiele chodników w niemieckich miastach ma dopuszczony ruch
    rowerowy na chodniku.