  • 41. Data: 2024-04-25 09:11:30
    Temat: Re: Co to za sztuczka kulsonariacka w bandyckim państwie?
    Od: ąćęłńóśźż <c...@b...pl>

    Nie powiedziałbym.
    Ale wiesz, spotkałem się parokrotnie z miłym zachowaniem policjantów mających
    ewidentnie niewarszawski akcent ("a bo my na
    praktykę").
    Czym skorupka nasiąknie w Białymstoku ;-)
    Poza tym nieurodzeni w W-wie mniej pewnie się czują tutaj.

    Przypomina mi się, gdy w środku stanu wojennego rozpętała się jakaś drobna awantura
    przez wejściem do Hybryd, jacyś obcokrajowcy o
    ciemnej karnacji (śródziemnomorskiej powiedzmy) głośno czegoś się domagali, pojawił
    się milicjant, taki stójkowy młody chłopak, i
    zaczął rozmawiać po angielsku, ochroniarze buzie rozdziawili i szczeny im opadły ;-)

    -----
    > Kulson w dużym skupisku jest bardziej anonimowy, więc może być bardziej chamski,
    może bardziej na rympał strzyc barany w celu

  • 42. Data: 2024-04-25 17:59:37
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 25.04.2024 o 08:07, ąćęłńóśźż pisze:
    > Nieprawda.

    Raczej już prawda. z kostki zostały starocie, które sukcesywnie są
    wymieniane. Przynajmniej u mnie na dzielni ostatnia znaczącej długości
    została niedawno zmieniona na asfat. Z tych co korzystam to zostaje
    Słowackiego i wzdłuż Wisłostrady (ale po drugiej stronie jest legitna, a
    ta z której korzystam to ciąg pieszo rowerowy przy cytadeli).

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 43. Data: 2024-04-25 18:03:15
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 25.04.2024 o 08:24, ąćęłńóśźż pisze:

    > Natomiast sam jako kierowca się wqrwiam, gdy rower jedzie wąska uliczką,
    > choć wzdłuż niej prowadzi ciąg pieszo-rowerowy (ale MAMIL po płytkach
    > chodnikowych jechał nie będzie, bo mu się lycra na d... przetrze i cały
    > lans na nic).
    > Zadziwiające, że kształt kierownicy odpowiada zawartości mózgu: barany,
    > prostacy i rogaci ;-)

    Może cię to zaskoczy, ale są ludzie co do pracy jeżdzą i wypadałoby żeby
    średnią koło 20 wyciągali, co jest niemożliwe po chodnikach. No i
    nielegalne. Dlaczego ktoś mialby łamać prawo żeby tobie było wygodniej?

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 44. Data: 2024-04-25 21:22:37
    Od: ąćęłńóśźż <c...@b...pl>

    Przykładowo wzdłuż Maczka?
    A słynna asfaltówka wzdłuż Conrada była tak słynna, że każdy by ją na kostkę
    zamienił. Nadal taka sama?

    -----

  • 45. Data: 2024-04-25 21:27:20
    Od: ąćęłńóśźż <c...@b...pl>

    Przecież napisałem, że wzdłuż ulicy prowadzi ciąg pieszo-rowerowy. Nie rozumiesz?
    Inna sprawa iż bywa, że przed każdym wyjazdem z każdej bramy ciąg się kończy
    odpowiednim znakiem przekreślenia i za 4 metry zaczyna
    na nowo odpowiednim znakiem ciągu pieszo-rowerowego. Niestety polska edukacja nadal
    wypuszcza debili i ci najgłupsi trafiają na
    stanowiska projektantów ruchu. Praca spokojna i nieodpowiedzialna..
    BTW wzdłuż Al. Jana Pawła II też jechałbyś jezdnią?

    -----

  • 46. Data: 2024-04-25 21:37:07
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 25.04.2024 o 21:27, ąćęłńóśźż pisze:
    > Przecież napisałem, że wzdłuż ulicy prowadzi ciąg pieszo-rowerowy. Nie
    > rozumiesz?

    A spoko. Nie doczytałem. Prawdopodobnie masz rację, ale... czasem się po
    prostu nie da na niego wjechać.

    https://www.google.pl/maps/@52.2690182,20.9856584,3a
    ,75y,289.46h,87.2t/data=!3m6!1e1!3m4!1sjqk-NEe5tMedZ
    Bo3mk-7Eg!2e0!7i16384!8i8192?entry=ttu

    Po lewej jest pełnoprawna ścieżka - powodzenia;)

    > BTW wzdłuż Al. Jana Pawła II też jechałbyś jezdnią?

    Smoczą raczej.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 47. Data: 2024-04-25 21:41:27
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 25.04.2024 o 21:22, ąćęłńóśźż pisze:
    > Przykładowo wzdłuż Maczka?
    > A słynna asfaltówka wzdłuż Conrada była tak słynna, że każdy by ją na
    > kostkę zamienił. Nadal taka sama?

    Nie moja dzielnia. Ale jeszcze jej przypadkiem nie zrobili? Na
    powstańców już wymienili na asfalt. Co do Conrada nie narzekałem
    zbytnio... chyba już większość zrobili (przynajmniej od powstańców do
    pawilonu). Już bardziej mnie ta Maczka bolała a całość wzdłuż prymasa -
    jeżdzilem po drugiej stronie - część jezdniami bocznymi część po chodniku.

    Tak czy inaczej postęp jest znaczący - wszystkie nowe są z asfatu i nie
    ma zakrętów od ekierki.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!