  • 11. Data: 2018-01-19 14:23:35
    Temat: Re: Co sie dzieje z rzeczami zajmowanymi przez Policje
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 19-01-18 o 14:18, Marcin Debowski pisze:

> [...]
    319704/7474803/zawiadomienie+o+sprzeda%C5%BCy+.pdf
    > Samo oszacowanie wartości 90% tych przedmiotóoe pociągnęło pewnie za sobą
    > większe koszty niż możliwa do uzyskania zapłata.

    Ale coś z tym trzeba zrobić, by nie było zarzutu, że sprzeniewierzono.

  • 12. Data: 2018-01-19 14:49:37
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2018-01-19, Robert Tomasik <r...@g...pl> wrote:

    319704/7474803/zawiadomienie+o+sprzeda%C5%BCy+.pdf

    > Ale coś z tym trzeba zrobić, by nie było zarzutu, że sprzeniewierzono.

    Podarować/zniszczyć? Fakt, że wartość tez trzeba by przy tym ustalić.
    A nie można obciążyć tymi dodatkowymi kosztami poprzedniego
    właściciela/posiadacza?

    --
    Marcin

  • 13. Data: 2018-01-19 16:50:45
    Od: "Stokrotka" <o...@g...pl>

    > Jak w temacie
    > Np w sadzie jest przepadek telefonu, komputera, samochodu itd - to co z
    > tymi rzeczami robia ?
    > Nikt o tym nie pisze

    Policjanci się tym bawią, niszczą i zwracają zepsute.
    Tak było z moim komputerem. Zwrucili pod groźbą "Stuj bo stszelam", a komp
    był zalany pewnie sokiem malinowym, pewnie by zarazić jakimś podłym wirusem,
    i nie dąło się już kompa uruhomić.

    --
    (tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

  • 14. Data: 2018-01-19 17:19:49
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Podarować/zniszczyć?
    A jak zutylizować "nieznaną zawrtość" zgodnie ze sztuką?

    Shrek

  • 15. Data: 2018-01-19 18:10:06
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 19-01-18 o 16:50, Stokrotka pisze:

> [...]
    > komp był zalany pewnie sokiem malinowym, pewnie by zarazić jakimś podłym
    > wirusem, i nie dąło się już kompa uruhomić.

    Komputery badają biegli, którzy przeważnie nie są policjantami. Jeśli
    się da i jest pod ręką policjant ze stosownym przeszkoleniem, to
    przeszukuje się na miejscu i w ogóle nie zabiera komputera.

  • 16. Data: 2018-01-20 00:11:19
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2018-01-19, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > A jak zutylizować "nieznaną zawrtość" zgodnie ze sztuką?

    No przecie sam to napisałem co skrzetnie wyciąłeś.

    --
    Marcin

  • 17. Data: 2018-01-20 07:33:25
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > No przecie sam to napisałem co skrzetnie wyciąłeś.

    Odnosiłem się do tego co zostawiłem. Takie moje prawo. Tym bardziej że
    to co wyciąłem nijak się z tym co zostawiłem nie wiązało.

    Shrek.

  • 18. Data: 2018-01-20 20:24:28
    Od: "Stokrotka" <o...@g...pl>

    > Komputery badają biegli, którzy przeważnie nie są policjantami. Jeśli
    > się da i jest pod ręką policjant ze stosownym przeszkoleniem, to
    > przeszukuje się na miejscu i w ogóle nie zabiera komputera.

    Piszesz o teori, a ja o praktyce.

    --
    (tekst bez: ó, ch, rz i -ii)