  • 1. Data: 2018-01-19 07:43:00
    Temat: Co sie dzieje z rzeczami zajmowanymi przez Policje
    Od: karwafak <k...@g...com>

    Jak w temacie
    Np w sadzie jest przepadek telefonu, komputera, samochodu itd - to co z
    tymi rzeczami robia ?
    Nikt o tym nie pisze

  • 2. Data: 2018-01-19 07:54:38
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2018-01-19 o 07:43, karwafak pisze:
    > Jak w temacie
    > Np w sadzie jest przepadek telefonu, komputera, samochodu itd - to co z
    > tymi rzeczami robia ?
    > Nikt o tym nie pisze

    Ależ oczywiście, że piszą, np. w kodeksie karnym wykonawczym, czy
    chociaż w Wikipedii.

    --
    Liwiusz

  • 3. Data: 2018-01-19 11:20:24
    Od: karwafak <k...@g...com>

    W dniu 2018-01-19 o 07:54, Liwiusz pisze:

    > Ależ oczywiście, że piszą, np. w kodeksie karnym wykonawczym, czy
    > chociaż w Wikipedii.

    na skarb panstwa, ale co robia, wystawiaja na licytacje czy co?

  • 4. Data: 2018-01-19 11:27:01
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 19 stycznia 2018 11:20:27 UTC+1 użytkownik karwafak napisał:

    > na skarb panstwa, ale co robia, wystawiaja na licytacje czy co?

    Pierwsza z brzegu
    http://www.podkarpackie.kas.gov.pl/urzad-skarbowy-w-
    jasle/ogloszenia/obwieszczenia-o-licytacji

  • 5. Data: 2018-01-19 11:48:54
    Od: karwafak <k...@g...com>

    W dniu 2018-01-19 o 11:27, Kris pisze:

    > Pierwsza z brzegu
    > http://www.podkarpackie.kas.gov.pl/urzad-skarbowy-w-
    jasle/ogloszenia/obwieszczenia-o-licytacji

    a jak np wysla na licytacje komputer czy tez telefon to dane kasuja czy
    dostaje je nowy wlasciciel

  • 6. Data: 2018-01-19 13:46:12
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 19.01.2018 o 11:48, karwafak pisze:

    > a jak np wysla na licytacje komputer czy tez telefon to dane kasuja czy
    > dostaje je nowy wlasciciel

    Z komputerami to nie wiem, ale tu wygląda na to że zeszyt z adresami i
    przepisami niecenzrowany;)

    http://www.kujawsko-pomorskie.kas.gov.pl/documents/3
    319704/7474803/zawiadomienie+o+sprzeda%C5%BCy+.pdf

    Shrek

  • 7. Data: 2018-01-19 14:00:19
    Od: Michał Jankowski <m...@f...edu.pl>

    W dniu 19.01.2018 o 13:46, Shrek pisze:

    > Z komputerami to nie wiem, ale tu wygląda na to że zeszyt z adresami i
    > przepisami niecenzrowany;)
    >
    > http://www.kujawsko-pomorskie.kas.gov.pl/documents/3
    319704/7474803/zawiadomienie+o+sprzeda%C5%BCy+.pdf

    Nasiona konopi też konfiskują i sprzedają? :)

    MJ

  • 8. Data: 2018-01-19 14:04:26
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    > Pierwsza z brzegu
    > http://www.podkarpackie.kas.gov.pl/urzad-skarbowy-w-
    jasle/ogloszenia/obwieszczenia-o-licytacji

    Urząd skarbowy ma takie same przywileje jak komornik z tego co widzę,
    czyli może się obyć bez komornika.

    --
    animka

  • 9. Data: 2018-01-19 14:05:04
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 19-01-18 o 14:00, Michał Jankowski pisze:

    > Nasiona konopi też konfiskują i sprzedają? :)

    Posiadanie nasion nie jest zabronione. Znajdują się przykładowo w paszy
    dla ptaków egzotycznych.

  • 10. Data: 2018-01-19 14:18:10
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2018-01-19, Shrek <...@w...pl> wrote:
    > Z komputerami to nie wiem, ale tu wygląda na to że zeszyt z adresami i
    > przepisami niecenzrowany;)
    > http://www.kujawsko-pomorskie.kas.gov.pl/documents/3
    319704/7474803/zawiadomienie+o+sprzeda%C5%BCy+.pdf

    Samo oszacowanie wartości 90% tych przedmiotóoe pociągnęło pewnie za sobą
    większe koszty niż możliwa do uzyskania zapłata.

    --
    Marcin