  • 1. Data: 2018-01-18 22:54:27
    Temat: Wellman - Piekara 500 000 PLN
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

    Witam,
    Ciekawy przypadek:
    Dorota Wellman:
    https://pbs.twimg.com/media/DTz-iI8XkAAyUEO.jpg

    Za tłita:
    https://pbs.twimg.com/media/DTzKanyWkAIuGu-.jpg
    Wysądziła dzięki wsparciu rozgrzanej sędzi ok 500 000PLN

    Pomijając brak znamion przestępstwa dochodzi tu typowe niedostarczenie
    powiadomienia przez sąd.

    Ciekawe, jak się rozegra sprawa. Wniosek o przywrócenie terminu oddalony.

    PS: aneksu tekstowego nie będzie, bo mnie będą ścigać też.

  • 2. Data: 2018-01-18 23:24:42
    Temat: Re: Wellman - Piekara 500 000 PLN
    Od: Sonn <x...@p...onet.pl>

    W dniu 2018-01-18 o 22:54, Smok Eustachy pisze:
> [...]
    >
    > Za tłita:
    > https://pbs.twimg.com/media/DTzKanyWkAIuGu-.jpg
    > Wysądziła dzięki wsparciu rozgrzanej sędzi ok 500 000PLN

    Doucz się

    --
    Sonn

  • 3. Data: 2018-01-19 15:46:20