  • 11. Data: 2011-10-27 19:58:05
    Temat: Re: Co sie dzieje, gdy sprzedajacy nie wyprowadzi sie z mieszkania?
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 10/27/2011 1:55 PM, Gotfryd Smolik news wrote:

    > [...]
    > [...]
    >
    > ...i sprzedający ma lokatora, a co najmniej "legalnego posiadacza" ;)
    > (sam się na to Twoim zdaniem zgodzi, prawda? - no to posiadacz
    > jest pod ochroną).
    >
    > pzdr, Gotfryd

    nie jest posiadaczem, bo jeszcze nie dostał we władanie.
    zamki wymienione, wiadomo, ze dodatkowe klucze nie istnieja, nie na sile
    raczej nikt nie wejdzie, ale klucze ma ciagle sprzedajacy.
    po objerzeniu mieszkania odaja sie razem do notariusza i tam wymieniaja
    sie podpisami, kasa i kluczami.
    ewetnualnie wstawic dwa zamki. do jednego klucze ma jeden do drugiego drugi.

    Slyszalem juz o numerze, jak w czasie podpisywania aktu do chalupy
    lokatorzy sie wprowadzili przez balkon od sasiada.
    Mieszkanie bylo sprzedawane umeblowane. Po sprzedazy okazalo sie, ze w
    mieszkaniu goscie zdazyli sie juz spokojnie ze wszystkim rozlozyc i
    twierdza ze mieszkaja od dawna.

    Nie takie numery Bruner robił.

  • 12. Data: 2011-10-27 19:59:35
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 10/27/2011 2:29 PM, Iksinski wrote:

    > Najtrudniejsze będzie znalezienie komornika, który się tego podejmie.

    rejonowy musi.
    fakt ze op..lac sie bedzie mogl ile bedzie chcial.

    po za tym zdaje sie ze cos tam rejonizacje mieli zniesc, ale nie
    sledzilem jak to sie skonczyl.

    po za tym nr 2. Dlaczego nie chcialby sie tym zajac?

  • 13. Data: 2011-10-27 20:00:38
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 10/27/2011 2:56 PM, "Rafał \"SP\" Gil" wrote:

    > No to zajebisty deal ;)

    takie prawo.

    z technicznego punktu widzenia nie da sie sprzedac, kupic mieszkania,
    zeby na 100% nie dalo sie zrobic numeru.

  • 14. Data: 2011-10-27 20:54:10
    Od: "Iksinski" <nie_pisz@tu_nic_nie_ma.pl>

    > po za tym nr 2. Dlaczego nie chcialby sie tym zajac?

    Bo eksmisja do lokalu, do którego eksmitowny nie ma formalnie żadnego prawa
    własności czy najmu to dyskusyjna sprawa.
    Swego czasu badałem temat, bo miałem podobny problem. Mimo, że prawnicy
    (chociaż niektórzy też z wątliwościami) twierdzili, że to jest zgodne z
    prawem, to komornicy z którymi rozmawiałem twierdzili, że nie mogą. Takie
    kopanie się z koniem.

  • 15. Data: 2011-10-27 20:54:34
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2011-10-27 22:00, witek pisze:

    > z technicznego punktu widzenia nie da sie sprzedac, kupic
    > mieszkania, zeby na 100% nie dalo sie zrobic numeru.

    Da się ... do tego najłatwiej zrobić to z mieszkaniem, które do
    ciebie nie należy :)

    --
    Czas na odważne decyzje:

    =>>> http://www.rafalgil.pl/dusza.jpg <<<=

  • 16. Data: 2011-10-27 23:47:13
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 10/27/2011 3:54 PM, Iksinski wrote:

> [...]
    > (chociaż niektórzy też z wątliwościami) twierdzili, że to jest zgodne z
    > prawem, to komornicy z którymi rozmawiałem twierdzili, że nie mogą.

    no to pozostaje kupic kontener i eksmitowanemu podarowac.

  • 17. Data: 2011-10-27 23:51:33
    Od: "Iksinski" <nie_pisz@tu_nic_nie_ma.pl>

    > no to pozostaje kupic kontener i eksmitowanemu podarowac.

    Też nie bardzo. Do kontenera mam dokupić ziemię? ;-)
    Poza tym, z tego co pamiętam (to było już jakiś czas temu) w tym lokalu musi
    być conajmniej woda.
    Naprawdę, eksmisja to nie jest banalny problem.

  • 18. Data: 2011-10-28 20:10:07
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 27 Oct 2011, witek wrote:

    > nie jest posiadaczem, bo jeszcze nie dostał we władanie.

    Przyjąłeam.

    > zamki wymienione, wiadomo, ze dodatkowe klucze nie istnieja, nie na sile
    > raczej nikt nie wejdzie, ale klucze ma ciagle sprzedajacy.

    Logic error - równie dobrze można było nie wymieniać zamków
    (skoro to sprzedający ma klucze).
    O ile wiem nie istnieje chwilowo żadna mechaniczna, kwantowa
    lub jakakolwiek inna metoda zapobiegająca rozmanażaniu się
    kluczy, szczególnie legalnie posiadanych.

    pzdr, Gotfryd

  • 19. Data: 2011-10-28 21:17:28
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> writes:

> [...]
    > lub jakakolwiek inna metoda zapobiegająca rozmanażaniu się
    > kluczy, szczególnie legalnie posiadanych.

    Założenie jest takie, że zakładamy te zamki razem i od tego momentu
    sprzedający ma klucze, ale my nie spuszczamy sprzedającego z oka.
    Jakiś pomysł to jest...

    MJ

  • 20. Data: 2011-10-28 21:21:28
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 28 Oct 2011, Michal Jankowski wrote:

    > Założenie jest takie, że zakładamy te zamki razem i od tego momentu
    > sprzedający ma klucze, ale my nie spuszczamy sprzedającego z oka.
    > Jakiś pomysł to jest...

    A, chyba że tak.

    pzdr, Gotfryd