  • 11. Data: 2019-10-02 03:24:19
    Temat: Re: Co robił jak go nie było?
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 1 Oct 2019 23:32:00 +0200, u2 napisał(a):

    > ale ale nazwiska kończące się na -szewski to są żydoskie nazwiska,

    Naprawde ?

    Ale ale ... nazwiska na -ski to sa szlacheckie :-)

    J.

  • 12. Data: 2019-10-02 09:17:45
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Tue, 1 Oct 2019 22:52:29 +0200, Animka napisał(a):

> [...]
    -zdjecie-mlodego-rydzyka-pod-fotka-sa-bardzo-dziwne-
    slowa-aa-syGJ-vd4Z-7xdQ.html

    > Podałam cymbale źródło, tylko Ty nie umiesz czytać.
    > https://www.se.pl/wiadomosci/polityka/janda-odkopala
    -zdjecie-mlodego-rydzyka-pod-fotka-sa-bardzo-dziwne-
    slowa-aa-syGJ-vd4Z-7xdQ.html

    No fakt, mea culpa. Ale zauważ że to cię nie przesuwa do kategorii ludzi
    myślących a zaledwie do kategorii donosicieli bulwarowej prasówki.
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 13. Data: 2019-10-02 09:57:30
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2019-10-01 o 22:50, Animka pisze:
    > Nie mam przyjemności ciągle usuwać tego twojego "z"

    A masz przyjemność w naciskaniu "odpowiedz"? ;-)

  • 14. Data: 2019-10-02 10:05:58
    Od: Tomasz Kaczanowski <k...@p...onet.pl>

    W dniu 2019-10-01 o 23:44, u2 pisze:

    > ale ale chodzi o nazwisko nie po biologicznym ojcu, który miał nazwisko
    > typowo żydoskie:)

    nie wiem co w tym nazwisku żydowskiego. Żydzi w Polsce mieli nadawane
    nazwiska albo dość przypadkowo, albo mogli sobie wykupić jakieś
    ładniejsze - często szlacheckie. Dlatego nigdy nie masz pewności.

    --
    http://zrzeda.pl

  • 15. Data: 2019-10-02 10:45:49
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Wed, 2 Oct 2019 09:57:30 +0200, z napisał(a):

    > A masz przyjemność w naciskaniu "odpowiedz"? ;-)

    A jakbyś tak wstawił delimiter? To co, korona by ci z głowy spadła?
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 16. Data: 2019-10-02 10:51:13
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Animko!
    W sklepach z narzędziami są gumowe młotki.
    Kup taki jeden - może być duży - i weź pie....nij się nim w łepetynę.
    Gwarancji nie ma, ale może pomoże.
    Choćby na krótko.
    I pomyśl, jaka ulga.
    Choćby dla nas wszystkich.

    -----

  • 17. Data: 2019-10-02 10:53:46
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    BTW z tych na -ski wyjątkowo często noszą nazwisko Krajewski.
    Może to od żydowskiego krawca?

    -----

  • 18. Data: 2019-10-02 11:49:50
    Od: z <...@...pl>

    > A jakbyś tak wstawił delimiter? To co, korona by ci z głowy spadła?

    Każdy bit więcej to więcej CO2 ;-)
    Ale po co się podpisywać kiedy jest "Nadawca"?

  • 19. Data: 2019-10-02 13:19:31
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Wed, 2 Oct 2019 11:49:50 +0200, z napisał(a):

    > Każdy bit więcej to więcej CO2 ;-)
    > Ale po co się podpisywać kiedy jest "Nadawca"?

    No to się nie podpisuj i po sprawie :) Nic nie trza wycinać.
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 20. Data: 2019-10-02 14:32:41
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 02.10.2019 o 09:17, Jcek Maciejew pisze:
    > No fakt, mea culpa. Ale zauważ że to cię nie przesuwa do kategorii ludzi
    > myślących a zaledwie do kategorii donosicieli bulwarowej prasówki.

    ano, jcek pozycjonuje animkę do podludzi, wiadomo jcek to jcek:)))))))

    --
    I love love