  • 11. Data: 2004-05-09 18:34:03
    Temat: Re: Co mam zrobić ?? pomóżcie !!
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    W odpowiedzi na pismo z dnia nie 9. maja 2004 13:10 opublikowane na
    pl.soc.prawo podpisane @dams:

    > mieszkanie.
    >
    > Darmową reklamę ?? - przecież oni nie dają informacji z kontaktem
    > telefonicznym do mnie i nie podają dokładnego adresu do mnie - jest
    > napisana sama ulica i dodany mój opis mieszkania - na mojej ulicy jest 5
    > bloków i wiem że tylko w moim mieszkaniu jest do sprzedania mieszkanie na
    > moim piętrze.

    No więc nie podają Twoich danych. Co Ci to przeszkadza, że sobie napisali,
    że jest mieszkanie do sprzedania?

    > Przecież ja nie chcę tej "reklamy" - i zastanawiam się czy oni mają prawo
    > podawać ofertę z mieszkaniem - z którego właścicielem nie mają podpisanej
    > umowy !!

    A skąd wiesz, że piszą o Twoim? Może piszą o bloku obok. Skoro nie podali
    adresu, to skąd wiesz? A może bajerują, ale wtedy to raczej ich klient może
    się wkurwić, jak przyjdzie spytać i dowie się, że jednak nie mają.

    Generalnie nie widzę jaką szkodę ponosisz, stąd się zastanawiam czemu Ci to
    przeszkadza.

    --
    Jego Zupełna Bladoszarość Tristan Alder
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)

  • 12. Data: 2004-05-09 20:27:59
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "@dams" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    Skoro nie wyraziłeś zgody na ich pośrednictwo, to po prostu nie będziesz
    im usiał zapłacić za nie. Po za tym oni na własną rękę poszukują chętnych
    i jak znajdą, to im wskażą Twoją ofertę, za co mogą umówioną z nimi cenę
    otrzymać.

  • 13. Data: 2004-05-11 05:52:54
    Od: Olaf Frikiof Skiorvensen <i...@i...invalid>

    On Sun, 9 May 2004 12:59:31 +0200, "bubu" <-...@o...pl> wrote:

    >Użytkownik @dams <a...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
    >dyskusyjnych napisał:7Knnc.48026$O...@n...chello.at...

    >Na policję zgłosić .
    >Pamiętaj, że gangster zgłosi się po prowizję a w razie zwłoki
    >i po "należne odsetki" jeden procent dziennie .
    >Jak w tym filmie "Dług".

    Dzisiejsza (dość ciekawa) notatka :
    http://info.onet.pl/917023,11,item.html
    --