  • 1. Data: 2004-05-09 10:29:23
    Temat: Co mam zrobić ?? pomóżcie !!
    Od: "@dams" <a...@p...onet.pl>

    Jest taka sytuacja - sprzedaję mieszkanie w Warszawie - dzwoniły m.in.
    agencje nieruchomości i oferowały pomoc w sprzedaniu mieszkania - NIE
    WYRAZIŁEM ZGODY NA TO - po czym cały internet zalały oferty z
    najróżniejszych agencji dotyczące sprzedaży mojego mieszkania !!! Niczego
    nie podpisywałem, na nic się nie zgadzałem - nawet na stronach agencji
    nieruchomości pojawiły się info. że mają moje mieszkanie w ofercie - nawet
    beszczelnie przepisali mój opis z moich ofert...
    Co mam zrobić , gdzie to zgłosić ... bo się strasznie wkor...łem...
    Proszę o pomoc

  • 2. Data: 2004-05-09 10:38:28
    Temat: Re: Co mam zrobić ?? pomóżcie !!
    Od: "email" <c...@g...pl>

    Użytkownik "@dams" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > beszczelnie przepisali mój opis z moich ofert...
    > Co mam zrobić , gdzie to zgłosić ... bo się strasznie wkor...łem...
    na policje

  • 3. Data: 2004-05-09 10:49:36
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    W odpowiedzi na pismo z dnia nie 9. maja 2004 12:29 opublikowane na
    pl.soc.prawo podpisane @dams:

> [...]
    > beszczelnie przepisali mój opis z moich ofert...
    > Co mam zrobić , gdzie to zgłosić ... bo się strasznie wkor...łem...

    Dlaczego? Robią Ci darmową reklamę i będzie Ci latwiej sprzedać mieszkanie.

    --
    Jego Zupełna Bladoszarość Tristan Alder
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)

  • 4. Data: 2004-05-09 10:59:31
    Temat: Odp: Co mam zrobić ?? pomóżcie !!
    Od: "bubu" <j...@o...pl>

    Użytkownik @dams <a...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:7Knnc.48026$O...@n...chello.at...

    > Co mam zrobić , gdzie to zgłosić ... bo się strasznie wkor...łem...
    > Proszę o pomoc

    Na policję zgłosić .
    Pamiętaj, że gangster zgłosi się po prowizję a w razie zwłoki
    i po "należne odsetki" jeden procent dziennie .
    Jak w tym filmie "Dług".

  • 5. Data: 2004-05-09 11:10:59
    Od: "@dams" <a...@p...onet.pl>

    | Dlaczego? Robią Ci darmową reklamę i będzie Ci latwiej sprzedać
    mieszkanie.

    Darmową reklamę ?? - przecież oni nie dają informacji z kontaktem
    telefonicznym do mnie i nie podają dokładnego adresu do mnie - jest napisana
    sama ulica i dodany mój opis mieszkania - na mojej ulicy jest 5 bloków i
    wiem że tylko w moim mieszkaniu jest do sprzedania mieszkanie na moim
    piętrze.
    Przecież ja nie chcę tej "reklamy" - i zastanawiam się czy oni mają prawo
    podawać ofertę z mieszkaniem - z którego właścicielem nie mają podpisanej
    umowy !!

  • 6. Data: 2004-05-09 11:26:07
    Od: "@dams" <a...@p...onet.pl>

    Użytkownik "bubu" <j...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    | >

    | Na policję zgłosić .
    | Pamiętaj, że gangster zgłosi się po prowizję a w razie zwłoki
    | i po "należne odsetki" jeden procent dziennie .

    hmm nie przesadzaj - bo za jakiś czas będziesz chciał kupić mieszkanie i
    zdasz się właśnie na takich cwaniaczków

  • 7. Data: 2004-05-09 11:45:43
    Od: "@dams" <a...@p...onet.pl>

    jeszcze jedno część z tych agencji podaje cenę o 4tys droższą od mojej a
    część o tysiąc niższą ... chamstwo

  • 8. Data: 2004-05-09 12:13:14
    Od: "AsDaX" <a...@p...fm>

    > jeszcze jedno część z tych agencji podaje cenę o 4tys droższą od mojej a
    > część o tysiąc niższą ... chamstwo

    IMHO masz calkiem niezla darmowa reklame to po 1.
    Po 2 jezeli ktokolwiek zaplaci agencji, to tylko nabywca, ktoremu to
    mieszkanie sprzedasz (agencje najczesciej z poszukujacymi mieszkan podpisuja
    stosowne umowy).
    Po 3 wylacznie od Ciebie zalezy czy w ogole, komu i za ile mieszkanie
    sprzedasz.
    Pzdr

  • 9. Data: 2004-05-09 12:36:34
    Od: Borszczuk <c...@R...7Hi5.wfmh.org.pl.AND.7Hi5>

    @dams wrote:

> [...]
    > bloków i wiem że tylko w moim mieszkaniu jest do sprzedania mieszkanie na

    No i co z tego? Co za roznica komu je sprzedasz jesli dostaniesz
    cene ktora Cie interesuje. Chyba ze boli Cie ze jeszcze ktos moze
    nalozyc swoje i tez na tym zarobic poza toba. Ale to sie nazywa
    syndrom "psa ogrodnika" ;)

    --
    Life is a beach and then you dive...

    Marcin

  • 10. Data: 2004-05-09 17:13:35
    Od: "bubu" <j...@o...pl>

    Użytkownik @dams <a...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:jzonc.48446$O...@n...chello.at...

    > hmm nie przesadzaj - bo za jakiś czas będziesz chciał kupić mieszkanie i
    > zdasz się właśnie na takich cwaniaczków

    To nie ja przesadzam bo najwyżej gangsterzy
    przyjdą po urojony dług do ciebie . Jest możliwe ,że właśnie jesteś
    wciągany wbrew woli do tej bandyckiej gry.
    Darmowa i wbrew woli twojej reklama ???Właśnie gangster zaczął
    "pracować " a potem zgłosi się po " jego pieniądze " .
    Jak w filmie.
    Pomyśl i zgłoś na policję .
    Właśnie to nie ja kupię mieszkanie od takich cwaniaczków bo ich oferty
    nie przyjmę .
    Ocknij się !!!!!!