  • 61. Data: 2021-10-25 10:56:39
    Temat: Re: Co dzieje się na granicy
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Sun, 24 Oct 2021 10:12:30 +0200, Robert Tomasik napisał(a):

    > jeśli uznamy, że tych ludzi należy tu w Europie przyjąć, to
    > najprościej wysłać okręty desantowe,

    Z dopłynięciem do takiego Afganistanu może być problem, ale rozkaz to
    rozkaz. Należy go wykonać i ewentualnie zameldować o trudnościach.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 62. Data: 2021-10-25 12:05:05
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 25.10.2021 o 10:56, Olin pisze:

    > Z dopłynięciem do takiego Afganistanu może być problem, ale rozkaz to
    > rozkaz. Należy go wykonać i ewentualnie zameldować o trudnościach.

    Ale do większości innych krajów, z których ci ludzie tu podążają już
    spokojnie można. Bo to są ludzie, a nie bydło.

    --
    Robert Tomasik

  • 63. Data: 2021-10-25 12:10:16
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Mon, 25 Oct 2021 12:05:05 +0200, Robert Tomasik napisał(a):

    > Ale do większości innych krajów, z których ci ludzie tu podążają już
    > spokojnie można. Bo to są ludzie, a nie bydło.

    Bardzo trafna uwaga. Nie wiem tylko, jaka jest przewaga okrętu desantowego
    nad pasażerskim; o samolotach nie wspominając.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    Nikołaj Gogol

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 64. Data: 2021-10-25 22:42:50
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 25.10.2021 o 12:10, Olin pisze:

    > Bardzo trafna uwaga. Nie wiem tylko, jaka jest przewaga okrętu desantowego
    > nad pasażerskim; o samolotach nie wspominając.

    Możesz odebrać bezpiecznie ludzi z plaży. Nie trzeba mieć portu, czy
    lotniska. Przy czym oczywiście przesadzam. W każdym razie da sie to na
    pewno jakoś zrobić.

    --
    Robert Tomasik