  • 1. Data: 2003-07-14 16:34:48
    Temat: Strona www dla klubu piłkarskiero, jakim programem by nie złamac prawa?
    Od: s...@w...pl

    Witam.
    Czy ktos orientuje się jakie warunki musi spełniać program do projektowania,
    tworzenia stron www by mozna umieścic stworzona na nim stronę w necie nie
    łamiąc prawa?

    Czy darmowe programy nadaja sie do tego, czy też ich "darmowość" kończy sie na
    użytku domowym.

    Dodam, iż zdecydowanie interesuja mnie programy darmowe.

    SEBO

  • 2. Data: 2003-07-14 16:40:37
    Od: "Krzysztof Gil" <k...@p...pl>

    Użytkownik <s...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Czy ktos orientuje się jakie warunki musi spełniać program do
    projektowania,
    > tworzenia stron www by mozna umieścic stworzona na nim stronę w necie nie
    > łamiąc prawa?

    1) musi się uruchamiać w systemie, w którym pracujesz

    > Czy darmowe programy nadaja sie do tego, czy też ich "darmowość" kończy
    sie na
    > użytku domowym.

    a to już zależy od programu, są w pełni darmowe i zapewne
    darmowe **tylko** to użytku domowego.

    > Dodam, iż zdecydowanie interesuja mnie programy darmowe.

    notatnik jest ok :)

    Krzysztof Gil, k...@g...pl
    GAMTEC Systemy Informatyczne, www.gamtec.pl

  • 3. Data: 2003-07-14 16:55:51
    Od: s...@w...pl

    > projektowania,
    >
    > 1) musi się uruchamiać w systemie, w którym pracujesz

    > Krzysztof Gil, k...@g...pl

    A z innej beczki: Pracując na oryginalnym (legalnie kupionym) windowsie i
    oryginalnym programie do tworzenia stron, bedę mógł umieszczać w internecie
    owa stronę ze swojego komputera (na jakiejś darmowej platformie stron
    prywatnych), czy też będę sie musiał fatygować do budynku klubu i korzystać ze
    sprzętu i oprogramowania w klubie?

    Nie iwem czy nie stwarzam sztucznego problemu, ale lepiej dmuchac na zimne.

    SEBO

  • 4. Data: 2003-07-14 17:08:31
    Od: "Krzysztof Gil" <k...@p...pl>

> [...]
    internecie
    > owa stronę ze swojego komputera (na jakiejś darmowej platformie stron

    oczywiście, o ile regulamin "darmowej platformy stron" na to pozwala
    (jeżeli strona jest komercyjna).

    > czy też będę sie musiał fatygować do budynku klubu i korzystać ze
    > sprzętu i oprogramowania w klubie?

    nie ma to znaczenia, jeżeli wykonujesz coś legalnie
    to bez różnicy jest czy zrobisz to w domu czy pracy, czy u kolegi.