  • 1. Data: 2011-10-02 23:56:53
    Temat: Cisza wyborcza, a strona internetowa
    Od: "pawel" <r...@p...onet.pl>

    Czy na czas ciszy wyborczej trzeba zamknac wyborcza strone internetowa?
    pawel

  • 2. Data: 2011-10-03 01:57:41
    Temat: Re: Cisza wyborcza, a strona internetowa
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 10/2/2011 6:56 PM, pawel wrote:
    > Czy na czas ciszy wyborczej trzeba zamknac wyborcza strone internetowa?
    > pawel

    zalezy jak lezy.
    to co tam opublikowane do czasu ciszy nie.
    wazne zeby nic nowego sie nie pojawilo.

    z tego co zauwazylem fora dyskusyjne zostaja, ale kazdy kto tam cos
    napisze sam za siebie odpowiada.

  • 3. Data: 2011-10-03 08:18:54
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 3 Oct 2011, pawel wrote:

    > Czy na czas ciszy wyborczej trzeba zamknac wyborcza strone internetowa?

    ...a plakaty na ulicach zakleić (przed północą)?

    Przecież wywieszanie różnych zaskakujących informacji o 23:59
    przed ciszą (zarówno "fizycznie" na plakatach, jak i "miedialnie"),
    tak aby przeciwnicy nie mieli szans na odpowiedź, było już
    cwiczone.

    pzdr, Gotfryd

  • 4. Data: 2011-10-03 15:56:37
    Od: "pawel" <r...@p...onet.pl>

    > to co tam opublikowane do czasu ciszy nie.

    > wazne zeby nic nowego sie nie pojawilo.

    > z tego co zauwazylem fora dyskusyjne zostaja, ale kazdy kto tam cos

    > napisze sam za siebie odpowiada.
    Jest na to jakis przepis, bo zauwazylem w poprzednich wyborach, ze nawet
    komitety wyborcze zamykaly swoje strony na czas ciszy wyborczej.
    pawel

  • 5. Data: 2011-10-03 18:12:51
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    On Sun, 02 Oct 2011 20:57:41 -0500, witek wrote:

    > z tego co zauwazylem fora dyskusyjne zostaja, ale kazdy kto tam cos
    > napisze sam za siebie odpowiada.

    I od razu mówię, że organy potrafią się zainteresować naruszeniem owej
    ciszy na forum. Spotkałem się z sytuacją, w której uznano internautę
    winnym takiego wykroczenia.

    --
    pozdrawiam, Olgierd