  • 1. Data: 2004-11-15 15:25:49
    Temat: Chce wysłać paczke do Niemiec - jakie cło?
    Od: r...@w...pl (eskaen)

    Wysyłam paczke do Niemiec Poczta Polska. Wartosc towaru przekracza 1000 zl.
    Na deklaracji celnej musze napisac ile szt towaru(100 szt) oraz wartosc celna.
    Jak bedzie z clem??

  • 2. Data: 2004-11-15 17:36:07
    Temat: Re: Chce wysłać paczke do Niemiec - jakie cło?
    Od: "Rodrig Falkenstein" <r...@g...pl>

    Dnia 15 Nov 2004 07:25:49 -0800, eskaen <r...@w...pl> napisał:

    > Wysy&#322;am paczke do Niemiec Poczta Polska. Wartosc towaru przekracza
    > 1000 zl.
    > Na deklaracji celnej musze napisac ile szt towaru(100 szt) oraz wartosc
    > celna.
    > Jak bedzie z clem??

    Hmmm... Nie wiedziałem że w obrocie wewnątrzunijnym dozwolone jest
    stosowanie ceł i opłat o skutku podobnym...

    --
    Falkenstein

  • 3. Data: 2004-11-15 22:57:28
    Temat: Re: Chce wys&#322;a&#263; paczke do Niemiec - jakie c&#322;o?
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.ój>

    Użytkownik eskaen r...@w...pl ...

    > Wysy&#322;am paczke do Niemiec Poczta Polska. Wartosc towaru
    > przekracza 1000 zl. Na deklaracji celnej musze napisac ile szt
    > towaru(100 szt) oraz wartosc celna. Jak bedzie z clem??

    wypełniasz deklaracje celna bo chcesz czy dlatego ze ci na poczcie kazano?
    Jezeli na poczcie to prosze powiedz na jakiej!!!

    --
    Pozdrawia... Budzik ; #GG: 565516
    "_")