  • 1. Data: 2004-11-15 15:02:08
    Temat: proszę o pomoc bardziej zorjętowanych
    Od: "jacek" <h...@w...pl>

    gdzie mogę znaleźć załączniki do ustaw w tym przypadku jest to ustawa z dni
    17 listopada1998 r. o wso, i gdzie mogę przeczytać o projektach nowelizacji
    danego rozporządzenia

  • 2. Data: 2004-11-15 16:22:30
    Temat: Re: proszę o pomoc bardziej zorjętowanych
    Od: "Mecenas" <m...@p...pl>

    Użytkownik "jacek" <h...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > dni
    > 17 listopada1998 r. o wso, i gdzie mogę przeczytać o projektach
    A co to jest "wso" ?
    Musisz opisać dokładniej czego chcesz.
    Ustawa ustawą, a rozporządzenie to co innego.

    Michał

  • 3. Data: 2004-11-15 17:12:26
    Od: "jacek" <h...@w...pl>

    wso jest to wewnętrzna służba ochrony i potrzebuję do tego załącznik o
    umundurowaniu to jest jedna rzecz a druga to projekt nowelizacji
    Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 15 lipca 2003 r. w sprawie Krajowego
    Programu Ochrony Lotnictwa Cywilnego.

  • 4. Data: 2004-11-15 20:45:05
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "Mecenas" <m...@p...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "jacek" <h...@w...pl> napisał w wiadomości
    > A co to jest "wso" ?

    A kto to jest zorjętowany?

    Pzdr
    Leszek

  • 5. Data: 2004-11-17 08:39:02
    Od: "Wirtualna" <w...@s...wp.pl>

    Użytkownik "jacek" <h...@w...pl> napisał w wiadomości
    > gdzie mogę znaleźć załączniki do ustaw w tym przypadku jest to ustawa z
    dni
    > 17 listopada1998 r. o wso,
    jeśli masz na myśli rozporządzenie w sprawie wso to link:
    http://isip.sejm.gov.pl/servlet/Search?odo=file&id=W
    DU19990040031&type=1&nam
    e=D9990031.pdf

    nie znalazłem nigdzie ustawy o wso.

    p.
    W,

  • 6. Data: 2004-11-17 11:27:11
    Od: "Wirtualna" <w...@s...wp.pl>

    rzecz a druga to projekt nowelizacji
    > Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 15 lipca 2003 r. w sprawie Krajowego
    > Programu Ochrony Lotnictwa Cywilnego.

    http://www.mi.gov.pl/moduly/dokumenty/projekty.php

    może jest gdzieś tutaj?

    szczerze mówiąc nie zadałem sobie nawet trudu, by upewnić się, że to
    właściwe ministerstwo - (moze RM)

    p.
    W.