  • 61. Data: 2002-06-08 22:34:01
    Temat: Re: ......... Cenzura poczty w pracy
    Od: "Rafal 'Raf256' Maj" <r...@r...com>

    "rafal" <r...@p...onet.pl> wrote in
    news:adrbi5$hbp$1@pingwin.acn.pl:

    > a ja słyszałem (czytałem), że to Ty rosz z siebie durnia
    > ...wiele osób na useneciecie tak twierdzi................., czy to
    > przpadek???/

    :)

    btw. zapytaj jacusia (mnie ma podobno w KF ;) dlaczego jego grupę alt.jacek
    zamkneli i zamienili na alt.jacek.jest.glupi ;)))

    --
    Rafał 'Raf256' Maj

  • 62. Data: 2002-06-08 22:40:28
    Od: Papik <p...@g...w.astercity.net>

    Dnia 8 Jun 2002 22:32:07 GMT, Rafal 'Raf256' Maj napisał/napisała:
    > rozmawiasz włąśnie z Jackiem znanym bardziej jako Expiert ;) taki troll...
    > dawienij był tutaj pod pseudonimem Darii czy też Dariusz i równe głupoty
    > wypisywał

    Czy Arnold Buzdygan to czasem nie darii z mlodych latek ?
    Podrosl, dorobil sie firmy (biuroCOStam)itd ?

    --
    Motto: * Byle do 21 października ! * Pawel -PAPIK- Pomorski
    GG: 70701

  • 63. Data: 2002-06-08 23:17:34
    Od: Jacek <g...@p...onet.pl>

    Czy abuse Onet moze podjac dzialania, abysmy nie musiali wiecej spotykac
    tego osobnika na usenecie ?

    Po to wszyscy drogo placimy za internet, aby abuse podejmowal takie
    dzialania, zeby usenet byl wolny od agresji, chamstwa, trolli,
    offtopikow.

    Osobnik podpisujacy sie ponizej dostal juz 11-te ostrzezenie.
    Oczekuje na szybka i skuteczna reakcje abuse Onet.

    Czemu on ma nam wszystkim szkodzic i zamulac kazda dyskusje swoimi
    problemami.
    Moze ma problemy, klopoty i moze jest grupa terapeutyczna, ktora udzieli
    mu pomocy.

  • 64. Data: 2002-06-08 23:20:28
    Od: "Rafal 'Raf256' Maj" <r...@r...com>

    Papik <p...@g...w.astercity.net> wrote in

    > Czy Arnold Buzdygan to czasem nie darii z mlodych latek ?
    > Podrosl, dorobil sie firmy (biuroCOStam)itd ?

    nie sądze, chociaż obaj są głupi :/ to mają inny styl ;) Pozatym tak
    obiektywnie to o ile astec / arnold buzdygan jest poprostu zarozumiałym
    gburem, to o tyle, jak ktoś zauważył na temat jacka/eksperta
    "prawdopodobnie dawiej był uczonym człowiekiem [...] i ogólnie pisał z
    sensem, dopiero potem coś mu się we łbie przekręciło"... wiele osób
    twierdzi że "Piękny Umysł" pasuje do ekspierta ;)

    --
    Rafał 'Raf256' Maj

  • 65. Data: 2002-06-08 23:22:48
    Od: "Rafal 'Raf256' Maj" <r...@r...com>

    Gerard <g...@a...eu.org> wrote in
    l:

    > Chwila moment. A masz w ogóle _pewność_, że ktoś czyta waszą pocztę?
    > Czy też tylko ktoś puścił plotkę, że taka możliwość jest? Miał ktoś
    > jakieś problemy z powodu treści prywatnych listów? Czy może ktoś

    łątwo sprawdzić - napisz list "Cześć Michale, słyszałeś że wczoraj nasz
    szef został jeleniem z powodu któregoś pracownika z księgowości ?" i
    obserwuj ewentualne zmiany w zachowaniu szefa ;)))

    --
    Rafał 'Raf256' Maj

  • 66. Data: 2002-06-08 23:27:35
    Od: "JarekT" <t...@p...onet.pl>

    Coś chcesz przekombinować.
    Co do pracodawcy, to już wyraziłem swoją opinię, z niczego się nie wycofuję
    i nie twierdziłem, że własność sprzętu jest decydująca - czytaj uważnie.
    Providera Ty wynajmujesz, więc stosunek prawny jest odmienny, to chyba
    oczywiste?
    Krótko i najprościej mówiąc: pracodawca zatrudnia pracownika i on wymaga,
    provider świadczy usługę i od niego się wymaga.

    PZDR
    --
    Jarek t...@t...pl

  • 67. Data: 2002-06-08 23:27:35
    Od: Jacek <g...@p...onet.pl>

    Rafal 'Raf256' Maj wrote:

> [...]
    >
    > btw. zapytaj jacusia (mnie ma podobno w KF ;) dlaczego jego grupę alt.jacek
    > zamkneli i zamienili na alt.jacek.jest.glupi ;)))

    czy kolega jest chory, czy mu cos dolega , czy ma jakies problemy , nie
    potrafi sie skoncentrowac, nie zna zasad usenetu ?
    Temat to cenzura poczty w pracy.
    Kazdy offtopic narusza zasady usenetu i za trollowanie kolegi
    za kazdym razem zostaje wyslane zgloszenie do abuse
    i tak dlugo ta procedura bedzie kontynuowana az kolega sie nauczy zasad,
    albo opusci na zawsze usenet.

    A co do meritum.
    To latwo sprawdzic kto sobie zalozyl grupe ,
    ze jest glupi.
    Ten co zalozyl te grupe niech sobie na nia pisze a nie smieci po calym
    usenecie.
    W archiwum google mozna znalezc osobe, ktora te grupe zalozyla.

    Natomiast grupe alt.jacek zalozyl Amerykanin z Texasu, Austin, Eugene
    Calame i na nia pisze.
    Czy kolega chce tutaj obrazac obcokrajowca ?
    Jego adres e-mail jest znany i prosze sie do niego zwrocic bezposrednio.
    Ja go znam i nieraz korespondujemy.

    Ale prosze juz wiecej nie zasmiecac usenetu , a w szczegolnosci nie
    trollowac grupy prawo, ani nie offtopikowac.
    Problemy kolegi z osobowiscia nas nie interesuja, ani nie potrafimy
    pomoc.
    Mozemy jedynie wspolczuc.
    Moze kolega podejmie jakas terapie, albo zrezygnuje z korzystania z
    internetu.
    Czytalem 100 ostatnich postow kolegi i wszystkie sa agresywne,
    offtopikowe, trollowskie.

    Proponuje zaczac sie kontrolowac w miejscu publicznym i zwazac na
    publikowanie obrazliwych tekstow.

  • 68. Data: 2002-06-08 23:28:58
    Od: "JarekT" <t...@p...onet.pl>

    Aha - i faktycznie zapanuj nad polskimi znakami diakrytycznymi albo pisz bez
    nich.

    --
    Jarek t...@t...pl

  • 69. Data: 2002-06-09 03:55:49
    Od: "rafal" <r...@p...onet.pl>

    EKSPIERT wrote/;
    > Osobnik podpisujacy sie ponizej dostal juz 11-te ostrzezenie.
    > Oczekuje na szybka i skuteczna reakcje abuse Onet.

    że niby które...........????

    > Czemu on ma nam wszystkim szkodzic i zamulac kazda dyskusje swoimi
    > problemami.
    > Moze ma problemy, klopoty i moze jest grupa terapeutyczna, ktora udzieli
    > mu pomocy.

    mi to nie przeszkadza, a według mnie to Ty jesteś temu winien

    rafał

    ps. przekierowywanie postów na pl.test fajna sprawa................

  • 70. Data: 2002-06-09 11:55:01
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    Dnia pewnego pięknego (Fri, 7 Jun 2002 08:40:03 +0200), "rafal"
    <r...@p...onet.pl> był(a) napisał(a):

    >przeczytaj co napisałem
    >
    >napisałem, że nie jest waż na jaki adres przychodzi list , ważne jest do
    >kogo, a Twój przykład
    >jest inny, dlatego że list jest adresowany do Firmy X
    >zobacz:
    >"> Firma X
    >rozumiesz?

    Nie, to Ty nie rozumiesz. Pytanie było o listy elektroniczne. Jeśli
    więc są adresowane J...@f...pl to jest właśnie dokładnie
    tak, jak ja podałem przykład z życia.

    Jeśli jest zaadresowane j...@k...pl to faktycznie powinno to być
    objęte tajemnicą, O ILE PROACODAWCA zezwoli na czytanie prywatnych
    listów przy użyciu służbowego sprzętu. Jeśli nie zezwoli, ma prawo
    kontrolować co czyta pracownik, ponieważ zakłada, że czyta wyłącznie
    listy @firma.pl

    --
    Jego Szara Eminencja Tristan hrabia Alder
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)