  • 51. Data: 2002-06-07 22:12:52
    Temat: Re: ......... Cenzura poczty w pracy
    Od: Jacek <g...@p...onet.pl>

    nie rob z siebie durnia
    wyjmujesz ze skrzynki cudza poczte, nieprzeznaczona dla ciebie,
    skladujesz ja, nie powiadamiasz poczty, listonosza
    i twierdzisz ze nie popelniasz przestepstwa ?
    Dodatkowo wiesz co jest w srodku (domyslasz sie/otwierasz ? )

    I to trwa pewnie dluzej i uwazasz ze to jest ok ?

    Przeciez jest to dokladnie przechwytywanie informacji, ktora nie jest
    dla ciebie przeznaczona.

    rafal wrote:

    > czy TY w ogóle myślisz???

    w odroznieniu od ciebie zawsze

    > to nie jest w moim interesie aby się interesować tym, że ktoś nie otrzymał
    > poczty bo listonosz nie sprawdził czy taka osoba miszka pod moim adresem
    > za dopilnowywanie tego dostaje pieniądze poczta...........

    w twoim interesie jest niewprowadzanie banku, poczty, listonosza
    w blad, ze adresat odbiera poczte pod tym adresem, gdy faktycznie jego
    adres jest nieznany.

    > ps. leć na pocztę może Cię wysłuchają................................

    nie wiedzialem, ze istnieja jeszcze tacy ludzie, ktorzy nie szanuja
    korespodencji osoby trzeciej

    Jacek
    --
    True Shape Self(EGO) Nesting Technology world-wide.
    Inquiries should be e-mailed to: g...@p...onet.pl

  • 52. Data: 2002-06-07 22:19:32
    Od: "rafal" <r...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Jacek" napisał :

    > nie rob z siebie durnia

    a ja słyszałem (czytałem), że to Ty rosz z siebie durnia

    ...wiele osób na useneciecie tak twierdzi................., czy to
    przpadek???/

  • 53. Data: 2002-06-07 23:07:43
    Od: Jacek <g...@p...onet.pl>

    jak w ogole sie osmielasz tutaj trollowac

    bez upowaznienia przechwytujesz cudza poczte
    i jak ci czlowiek grzecznie tlumaczy , ze postepujesz zle,
    to jeszcze pyskujesz
    a potem sie ludzie dziwia, ze listy gina, ze nie jest doreczana poczta,
    reklamuja na poczcie,
    a to zlosliwy b. sasiad trolluje i odbiera ich poczte skladujac jak
    wlasna

    horror, skad sie tacy ludzie biora
    czy ten zapis w KK o nieuprawnionym przechwytywaniu informacji
    przeznaczonej dla osoby trzeciej jest martwy ?

  • 54. Data: 2002-06-08 11:19:38
    Od: poreba <d...@p...com>

    Przemysław Maciuszko <s...@i...pl> niebacznie popelnil

    > Bo? Paragraf itp. itd.
    > Oczywiście mówimy tutaj o służbowym koncie e-mailowym.
    Witam. Ja odnosiłem się tylko do tej części postów, których autorzy
    twierdzą że adres_firmy=poczta_firmy rozciągając to również na pocztę
    "listową" (jak teraz nazywać to co w kopecie przez PP wysyłamy w
    odróżnieniu od e-mail? p.tradycyjna, p.listowa czy może p.papierowa?)
    Przy e-mail (skrzynka prywatna) jest podobnie. Powstają jednak
    "istotne" problemy techniczne które Ty podnosisz. Kontrolnie: czy
    zgadzasz się z moją opinią o "poczcie tradycyjnej"? Przez analogię do
    listu: kartki - kartki w kopercie w poczcie elektronicznej też mamy:
    przesyłki "zabezpeczone"-zamknięte elektroniczną kopertą (PGP itp.)
    oraz pocztówki -wszystko pozostałe. Są istotne problemy techniczne by
    NIE zapoznać się treścią kartki pocztowej której adresatem jest
    pracownik a wysłanej na adres firmy. Nie ma takich problemów z
    kopertą-pocztą zabezpieczoną. Zgadzasz się na razie? Dalej: by
    zapoznać się z treścią tego co w kopercie-"zabezpieczonego" e-mail
    trzeba podjąć aktywnie jakieś działania.
    Dlatego uważam jak napisałem. A na pocztę "zwykłą" paragrafy przecież
    są.

    poreba

  • 55. Data: 2002-06-08 11:29:47
    Od: poreba <d...@p...com>

    "JarekT" <t...@p...onet.pl> niebacznie popelnil

    > [ciach]
    > Ja to widzę tak:
    > Łacze jest jego, sprzęt przeznaczony DO PRACY - jego, plik
    > zawierający e-mail po odebraniu przez Ciebie W CZASIE PRACY
    > znajduje się na jego sprzęcie - uważasz, że ktoś nie może
    > przeglądać zawartości własnego dysku? .....
    Hm, łącze firmy X, serwer firmy X, dysk firmy X, buda gdzie to
    wszystko stoi firmy X,
    Przerażasz mnie, właśnie mi uświadimiłeś że provider u którego
    wykupiłem był komercyjne konto (a to tylko usługa przezcież) ma PEŁNE
    PRAWO czytania moich maili. Straszne.

    Z tym piszesz niżej prawie się zgadzam. Czas pracy=praca, ale !=prawo
    do czytania korespondencji.
    poreba

  • 56. Data: 2002-06-08 11:34:57
    Od: poreba <d...@p...com>

    Jacek <g...@p...onet.pl> niebacznie popelnil

    > Ale poniewaz jak sam wskazujesz, mozliwosc odroznienia
    > korespondencji prywatnej od sluzbowej jest niemozliwa bez jej
    > czytania,
    Przytaczam powyżej pełną treść żebyś mógł wskazać w któmym miejscu to
    uczyniłem.

    > Co wiecej, jezeli ma charakter prywatny, to nadawca moze to
    > wyraznie zaznaczyc w naglowku.
    Może. Określając jako adresata J.Kowalskiego.

    > Obecnie nie mozna sie zaslaniac brakiem mozliwosci dostepu do
    > internetu i brakiem mozliwosci zalozenia bezplatnego konta
    > e-mail na jednym ze 100 serwerow pocztowych w kraju czy na
    > swiecie. A zatem to w interesie pracownika nalezy rozgraniczenie
    > korespondencji prywatnej od sluzbowej i niepodawanie swojego
    > firmowego adresu do korespondencji slyzbowej, a gdy tak sie
    > zdarzy, wyslanie odpowiedzi i podanie adresu e-mail dla
    > korespondencji prywatnej.
    Oczywiście. A co pomiędzy tymi dwoma zdarzeniami?

    > Poniewaz nie sa znane metody odroznienia korespondencji
    > prywatnej od sluzbowej, bez zapoznania sie z jej trescia,
    > nalezy sie przychylic do opinii, ze wszystko co trafia do firmy
    > w formie e-maili przechodzi przez office i jest rejestrowane
    > jako korespondencja sluzbowa i sporzadzana jest kopia
    > korespondencji do archiwum.
    A jeżeli firma nie używa Office MSPNC

    [Twoje poglądy na schemat organizacyjny firmy]
    Zapoznałbyś mnie jeszcze ze swoim zdaniem na temat prawa pracodawcy
    do zapoznania się z treścią przesyłek w 2 wspomnianych przeze mnie
    przypadkach?
    pozdr
    poreba

    PS. nadajesz na 25% swoich możliwości

  • 57. Data: 2002-06-08 16:17:35
    Od: "JarekT" <t...@p...onet.pl>

    Witam

    >Przerażasz mnie, właśnie mi uświadimiłeś że provider u którego
    >wykupiłem był komercyjne konto (a to tylko usługa przezcież) ma PEŁNE
    >PRAWO czytania moich maili. Straszne.

    Nie bój się tak ;))
    Ty od niego wykupiłeś usługę - czyli on służy Tobie (co prawda za pieniądze,
    ale to ma miejsce nawet w wiekszości małżeństw) - zatem jego serwery itp.
    mają służyć Tobie.
    W pracy serwery itp. pracodawcy zostają udostępnione pracownikom do
    wykonywania pracy - czujesz już różnicę?
    No, to pozdrowka i bez paniki ;))

    --
    Jarek t...@t...pl

  • 58. Data: 2002-06-08 20:59:46
    Od: poreba <d...@p...com>

> [...]
    > W pracy serwery itp. pracodawcy zostają udostępnione pracownikom
    > do wykonywania pracy - czujesz już różnicę?
    Aha, znaczy NIE. U providera służą mnie, u pracodawcy też.
    Uspokojony nieco przez Twoje wycofanie się z twierdzenia że WŁĄSNOŚĆ
    sprzętu jest DECYDUJĄCA przy rozpatrywaniu prawa do czytania e-mail,
    myślę tak: pracodawca/provider zezwolili mi korzystać z przestrzeni
    dyskowej. Jeżeli łąmanie regulaminu pracy (privata w czasie pracy)
    upoważnia pracodawcę do zapoznawaia się z treścią prywatnych
    przesyłek to provider może sobie czytać moją pocztę gdy złamię np.
    pkt. 10 regulaminu świadczenia usług... "klient nie może
    rozpowszechniać informacji niekorzystnych dla Xnet sp. z o.o." Tak?
    pozdro
    poreba

  • 59. Data: 2002-06-08 21:06:33
    Temat: Re: [OT] pliterki
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@i...pl>

    poreba <d...@p...com> wrote:

    > Aha, znaczy NIE. U providera służš mnie, u pracodawcy też.

    Mała prośba. Możesz sobie ustawić poprawnie kodowanie albo pisać bez
    pliterek? Bo teraz z Twoich artykułów wychodzą krzaki. Jeśli masz z tym
    problem, to polecam wizytę na pl.news.czytniki

    --
    Przemysław Maciuszko

  • 60. Data: 2002-06-08 22:32:07
    Od: "Rafal 'Raf256' Maj" <r...@r...com>

    "rafal" <r...@p...onet.pl> wrote in

    > a gdzie się Ty uchowałeś???

    rozmawiasz włąśnie z Jackiem znanym bardziej jako Expiert ;) taki troll...
    dawienij był tutaj pod pseudonimem Darii czy też Dariusz i równe głupoty
    wypisywał

    --
    Rafał 'Raf256' Maj