    From: poreba <d...@p...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Cenzura poczty w pracy
    Date: Sat, 8 Jun 2002 11:19:38 +0000 (UTC)

    Przemysław Maciuszko <s...@i...pl> niebacznie popelnil
    news:0t3d009b7bi1674n3e8%sal@virgin.gazeta.pl:

    > Bo? Paragraf itp. itd.
    > Oczywiście mówimy tutaj o służbowym koncie e-mailowym.
    Witam. Ja odnosiłem się tylko do tej części postów, których autorzy
    twierdzą że adres_firmy=poczta_firmy rozciągając to również na pocztę
    "listową" (jak teraz nazywać to co w kopecie przez PP wysyłamy w
    odróżnieniu od e-mail? p.tradycyjna, p.listowa czy może p.papierowa?)
    Przy e-mail (skrzynka prywatna) jest podobnie. Powstają jednak
    "istotne" problemy techniczne które Ty podnosisz. Kontrolnie: czy
    zgadzasz się z moją opinią o "poczcie tradycyjnej"? Przez analogię do
    listu: kartki - kartki w kopercie w poczcie elektronicznej też mamy:
    przesyłki "zabezpeczone"-zamknięte elektroniczną kopertą (PGP itp.)
    oraz pocztówki -wszystko pozostałe. Są istotne problemy techniczne by
    NIE zapoznać się treścią kartki pocztowej której adresatem jest
    pracownik a wysłanej na adres firmy. Nie ma takich problemów z
    kopertą-pocztą zabezpieczoną. Zgadzasz się na razie? Dalej: by
    zapoznać się z treścią tego co w kopercie-"zabezpieczonego" e-mail
    trzeba podjąć aktywnie jakieś działania.
    Dlatego uważam jak napisałem. A na pocztę "zwykłą" paragrafy przecież
    są.

    poreba